Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »
ditbenikje()ren
Ballenjongen
Uit: Sliedrecht
Vak: -
Reg.: 14 maart 2000
ditbenikje()ren
Ballenjongen
Uit: Sliedrecht
Reg.: 14 maart 2000
quote:Amen
ditbenikje()ren schreef:
Van Hanegem verwoordde het zojuist treffend; degenen die gezien hebben WIE het vuurwerk naar de doelman gooide, moeten dit als de donder melden, zodat de betreffende een stadionverbod voor het leven krijgt![]()
![]()
de kale
Regelmatige invaller
Uit: spijkenisse
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 9 november 2004
quote:en ook de boete van de uefa betalen
ditbenikje()ren schreef:
Van Hanegem verwoordde het zojuist treffend; degenen die gezien hebben WIE het vuurwerk naar de doelman gooide, moeten dit als de donder melden, zodat de betreffende een stadionverbod voor het leven krijgt![]()
![]()
Rotskibo
Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - K
Reg.: 6 april 2004
Administrator
Administrator
Reg.: 23 juni 2002
kaasdrol
Vedette
Uit: Schiedam
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2001
quote:Flikker toch op man, je bent godverdomme geeneens bij de wedstrijd. Hou dan lekker je bek dicht. Omdat er 1 debiel een stuk vuurwerk gooit, moet een heel vak maar weg. Moet dan ook heel vak W weg omdat daar de aanstekers vandaan gegooid werden. Als je in het stadion had gezeten, had je gezien dat er gelijk een groep op zoek ging naar degene die het gedaan had. Alsjeblieft hou gewoon je mond, je praat alleen maar poep...
ditbenikje()ren schreef:
Na vanavond is wel duidelijk wat er met VAK X moet gebeuren:
HET MOET WEG. IEDEREEN DIE ER NORMAAL GESPROKEN ZIT: WEG JULLIE
Berserker
Vedette
Uit: Budel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003
quote:Amen.
kaasdrol schreef:
(...)
Flikker toch op man, je bent godverdomme geeneens bij de wedstrijd. Hou dan lekker je bek dicht. Omdat er 1 debiel een stuk vuurwerk gooit, moet een heel vak maar weg. Moet dan ook heel vak W weg omdat daar de aanstekers vandaan gegooid werden. Als je in het stadion had gezeten, had je gezien dat er gelijk een groep op zoek ging naar degene die het gedaan had. Alsjeblieft hou gewoon je mond, je praat alleen maar poep...
B. Koperbuik
Vedette
Winnaar Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Knekeldijk
Reg.: 6 juni 2001
Kalou jr
Vedette
Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
screens
Vedette
Reg.: 13 augustus 2001
armandio
Internationale topspeler
Uit: Maastricht
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 17 september 2003
Middelburg
Meervoudig international
Uit: Middelburg
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 1 juni 2000
El Tommo
Vedette
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 23 september 2002
quote:Nou, je moest eens weten wat er bij mij door de kamer vloog bij de 0-1...
emmylover schreef:
...maar na een avond zo als nu ben ik er trots op ik gooi geen aanstekers door mijn beeld buis of ik schiet geen vuurwerk af in mijn huis kamer.
sander.com
Vedette
Uit: Den Haag
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 14 februari 2005
quote:Een vak opheffen slaat nergens op, maar zeggen dat het maar 1 bom was slaat natuurlijk ook nergens op...
screens schreef:
wat een zinloos topic omdat 1 iemand zon bom gooide![]()
en die gullit met zn uitspraken![]()
![]()
Berserker
Vedette
Uit: Budel, of all places.
Reg.: 25 juni 2003
Rappie rr
Veelbelovend talent
Uit: Maastricht
Reg.: 9 januari 2005
Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05
Reg.: 7 maart 2003
hodie
Vedette
Uit: mijnsheerenland
Reg.: 9 juni 2004
quote:juist wel, dat doelpunt vieren, was de reinste uitlokking..ik heb nog op mijn netvlies staan dat richard witschge helemaal ondergegooid werd bij corners en er niets geraakt werd, en nu zou in een keer 2 gasten geraakt zijn?!?
Rappie rr schreef:
Een vak opheffen is echt ACHTERLIJK![]()
En niet om het goed te praten maar ik vond dat bij het vuurwerk gooien voor de wedstrijd erg overspannen gereageerd werd. Als vervolgens de wedstrijd dan stil ligt en houtman smeekt om er aub mee op te houden en je blijft dan gooien dan ben je in mijn ogen idd gewoon een straf aan het uitlokken
En als er vantevoren al gezegd wordt dat de sporting spelers angst hadden om in de kuip te spelen is het ook niet erg slim om je doelpunt voor W gaan staan vieren
Terror W1
Nationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 15 juli 2001
rikkosikko
Aanstormend talent
Uit: Emmen
Reg.: 19 september 2000
quote:Als dit één hersenloze is dan zaten er op z'n minst tien andere in de buurt die het wel gezien moeten hebben, maar niks doen. Dat is ook lekker hersenloos. Het hele vak wegdoen is ook geen optie, over het algemeen wordt er wel voor sfeer gezorgd, maar als er iets gebeurt dan komt het bijna altijd bij X of W vandaan.
Terror W1 schreef:
houd je grafmuil joh, alsof het hele vak meteen slecht is!!!! het was gewoon een hersenloze die dat rotje gooide, en jij zat waarschijnlijk voor de buisRot op man
Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Algemeen Feyenoord Forum » VAK X: WEG ERMEE

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "2045 UUR FEYENOORD-VITESSEVermoedelijke opstelling Mulder De Vrij Vlaar Bahia Van Bronckhorst El Ahmadi Bruins Fer Wijnaldum Makaay en Biseswar".
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 46,2% dat Roda JC wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!