| Poster | | Topic: VAK X: WEG ERMEE |  |
|
ditbenikje()ren Ballenjongen
Uit: Sliedrecht Vak: - Posts: 8 Reg.: 14 maart 2000 | Na vanavond is wel duidelijk wat er met VAK X moet gebeuren:
HET MOET WEG. IEDEREEN DIE ER NORMAAL GESPROKEN ZIT: WEG JULLIE 
|
|
|
ditbenikje()ren Ballenjongen
Uit: Sliedrecht Vak: - Posts: 8 Reg.: 14 maart 2000 | Van Hanegem verwoordde het zojuist treffend; degenen die gezien hebben WIE het vuurwerk naar de doelman gooide, moeten dit als de donder melden, zodat de betreffende een stadionverbod voor het leven krijgt 
|
|
|
Purple Vedette
Uit: 020,SCUM CITY Vak: - Posts: 4114 Reg.: 15 mei 2004 |
quote: ditbenikje()ren schreef:
Van Hanegem verwoordde het zojuist treffend; degenen die gezien hebben WIE het vuurwerk naar de doelman gooide, moeten dit als de donder melden, zodat de betreffende een stadionverbod voor het leven krijgt 
Amen 
|
|
|
de kale Regelmatige invaller
Uit: spijkenisse Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 254 Reg.: 9 november 2004 |
Van Hanegem verwoordde het zojuist treffend; degenen die gezien hebben WIE het vuurwerk naar de doelman gooide, moeten dit als de donder melden, zodat de betreffende een stadionverbod voor het leven krijgt 
en ook de boete van de uefa betalen
|
|
|
MxDig Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 100 Reg.: 23 juli 2003 | Nep-supporters... Misschien is het beter om voortaan alleen nog maar Malt bier te schenken en een preventieve alcoholcontrole te houden, want dit is echt te lomp voor woorden...
|
|
|
Rotskibo Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - K Posts: 269 Reg.: 6 april 2004 | Hoezo iedereen over één kam scheren 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777212 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd, heeft geen verdere gevolgen en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
kaasdrol Vedette
Uit: Schiedam Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1149 Reg.: 30 juni 2001 |
Na vanavond is wel duidelijk wat er met VAK X moet gebeuren:
HET MOET WEG. IEDEREEN DIE ER NORMAAL GESPROKEN ZIT: WEG JULLIE 
Flikker toch op man, je bent godverdomme geeneens bij de wedstrijd. Hou dan lekker je bek dicht. Omdat er 1 debiel een stuk vuurwerk gooit, moet een heel vak maar weg. Moet dan ook heel vak W weg omdat daar de aanstekers vandaan gegooid werden. Als je in het stadion had gezeten, had je gezien dat er gelijk een groep op zoek ging naar degene die het gedaan had. Alsjeblieft hou gewoon je mond, je praat alleen maar poep...
|
|
|
Berserker Internationale topspeler
Uit: Stilburg of Chillburg daar zijn de meningen over verdeeld Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 962 Reg.: 25 juni 2003 |
quote: kaasdrol schreef:
(...)
Flikker toch op man, je bent godverdomme geeneens bij de wedstrijd. Hou dan lekker je bek dicht. Omdat er 1 debiel een stuk vuurwerk gooit, moet een heel vak maar weg. Moet dan ook heel vak W weg omdat daar de aanstekers vandaan gegooid werden. Als je in het stadion had gezeten, had je gezien dat er gelijk een groep op zoek ging naar degene die het gedaan had. Alsjeblieft hou gewoon je mond, je praat alleen maar poep...
Amen.
|
|
|
B. Koperbuik Vedette Winnaar Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Knekeldijk Vak: - Posts: 1893 Reg.: 6 juni 2001 | ......en met volle mond praten mag niet!
Ik ben het wel met je eens Kaasdrol, een heel vak opheffen voor enkele gestoorden gaat wel wat ver.
Compliment voor de goede supporters en de geweldige inzet van het Tifo team, wat haast door deze ellende teniet word gedaan.
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3321 Reg.: 12 april 2004 | er word altijd gescholden op die nep suporters van het internet .maar ik ben er trots ik ben de volgens de zogenaamde harde kern een nep suporter.door mijn werk kan ik bijna nooit een wedstrijd in de kuip volgen.helaas maar na een avond zo als nu ben ik er trots op ik gooi geen aanstekers door mijn beeld buis of ik schiet geen vuurwerk af in mijn huis kamer .shit eigenlijk ben ik geen suporter volgens de meeste .maar ik zit thuis te janken als ik die echte suporters zie. die mijn club al sinds 1960 zie verkloten.als jullie de gelukkige waren die aan de tijd en aan kaartjes konden komen echte suporters zijn . dan weten jullie ook wie die rand debielen waren die er vanavond een tering zooitje van hebben gemaakt.geef die namen nou eens door zodat er voortaan wel echte suporters zitten.van mij mag je ze eruit schoppen .
hulde voor de echte fans die bleven zingen
you ll never walk alone
|
|
|
Kalou jr Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 2568 Reg.: 24 augustus 2004 | en toen teleurgestelde fans na de 0-2 wegliepen zongen ze allemaal
j0den lopen altijd weg. dat klopt ook wel maar,
j0den zijn ook mensen die hun eigen club kapot maken
|
|
|
screens Internationale topspeler
Uit: hoogvliet Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1053 Reg.: 13 augustus 2001 | wat een zinloos topic omdat 1 iemand zon bom gooide
en die gullit met zn uitspraken 
|
|
|
armandio Internationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: Olympiatribune - OO Posts: 983 Reg.: 17 september 2003 | nee is inderdaad onnozel omdat een iemand gestoord is moet n vak weg nee die andere die gaan voor hun club na het laatste fluitsignaal was een positief ding dat ze zongen voor feyenoord is toch ook een teken dat hier van de 100% 99,9% echte fans zijn toppie
|
|
|
Middelburg International
Uit: Middelburg Vak: Olympiatribune - DD Posts: 617 Reg.: 1 juni 2000 | En ze verpesten het voor iedereen. Ik moet er bijv niet aan denken dat er om het tegen te gaan netten voor de tribunes gehangen gaan worden. Das wel het risico wat er inzit: dat wordt lekker voetbal kijken.
[Dit bericht is veranderd door Middelburg (op 25 februari 2005 08:37:28).]
|
|
|
El Tommo Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1255 Reg.: 23 september 2002 |
quote: emmylover schreef:
...maar na een avond zo als nu ben ik er trots op ik gooi geen aanstekers door mijn beeld buis of ik schiet geen vuurwerk af in mijn huis kamer.
Nou, je moest eens weten wat er bij mij door de kamer vloog bij de 0-1... 
|
|
|
sander.com Internationale topspeler
Uit: Den Haag Vak: Stadiontribune - RR Posts: 1280 Reg.: 14 februari 2005 |
quote: screens schreef:
wat een zinloos topic omdat 1 iemand zon bom gooide
en die gullit met zn uitspraken 
Een vak opheffen slaat nergens op, maar zeggen dat het maar 1 bom was slaat natuurlijk ook nergens op...
Het waren er veel meer, zelfs na de waarschuwing van de scheidsrechter.. je hoorde de hele tijd knallen. En dan is het niet meer dan terecht dat gullit pist is, hoe kan je je club nog meer benadelen Feyenoord heeft al zo'n lekkere naam in europe
Je kan alleen maar zijn op de gasten die maar bleven gooien!!!!
|
|
|
Berserker Internationale topspeler
Uit: Stilburg of Chillburg daar zijn de meningen over verdeeld Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 962 Reg.: 25 juni 2003 | Kon wel ff lekker naar de plee twee keer
Het was inderdaad meer dan die ene bom, maar je zag ze op X gelijk zoeken wie het gedaan had. Dreigde ook ff los te gaan. Hulde voor het aanheffen van : Het zijn de joden die gooien...
Het was een zware zit, maar alles beter dan na de 0-2 weg te lopen. Heb Hofs toch nog zien scoren en Dirk en Patje die het publiek bedankten. Zo hoort dat mannen.
|
|
|
Rappie rr Veelbelovend talent
Uit: Maastricht Vak: Stadiontribune - RR Posts: 106 Reg.: 9 januari 2005 | Een vak opheffen is echt ACHTERLIJK
En niet om het goed te praten maar ik vond dat bij het vuurwerk gooien voor de wedstrijd erg overspannen gereageerd werd. Als vervolgens de wedstrijd dan stil ligt en houtman smeekt om er aub mee op te houden en je blijft dan gooien dan ben je in mijn ogen idd gewoon een straf aan het uitlokken
En als er vantevoren al gezegd wordt dat de sporting spelers angst hadden om in de kuip te spelen is het ook niet erg slim om je doelpunt voor W gaan staan vieren
|
|
|
Individual Vedette Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7757 Reg.: 7 maart 2003 | Laten we er niet een al te groot drama van maken. Het was een 1-mans actie en het was een bommetje. Gast oppakken en niet meer over praten zo erg was het allemaal niet.
Wel erg DOM!
|
|
|
Darkangel Meervoudig international
Uit: Schiedam Vak: - Posts: 651 Reg.: 20 juni 2003 | Een vraag aan sommige, die altijd of regelmatig naar de kuip gaat.
Vroeger bestond er zoiets als mensen die je zakken na voelde om te kijken wat je bij je had. Bij 50.000 mensen kan dat lang duren, maar vraag me dan af hoe zoiets kan gebeuren. Eigenlijk vind ik dat roken ook verboden moet worden, zodoende geen aanstekers. Geldmunten blijft ander verhaal
Vind het te zielig voor woorden, maar ik ben bang dat er toch netten aan zitten te komen rond het veld heen
|
|
|
Phantom Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 281 Reg.: 24 april 2003 | Nou ja, als het goed is, heeft Feyenoord alles gefilmd met hun 'stiekeme' cameraatjes, dus hopenlijk kunnen ze straks gelijk het juiste rekeningnummer doorgeven aan de UEFA om de torenhoge boete van af te schrijven.
Wat ik veel vreemder vind, is dat het gisteren wel leek alsof iedereen vuurwerk had. Is de controle tegenwoordig aan de poort zo slap geworden? Dat mensen proberen spul naar binnen te smokkelen, weet je. Maar dat het ze ook nog lukt, is gewoon een fout van de beveiliging bij Feyenoord.
Daarnaast is het natuurlijk al jaren bekend dat het echte tuig niet meer op S zit, maar op W en X. Bij deze misschien een tip aan de slaapkoppen bij Bureau Veiligheid om daar eens wat beter naar te kijken.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3121 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: Rappie rr schreef:
Een vak opheffen is echt ACHTERLIJK
En niet om het goed te praten maar ik vond dat bij het vuurwerk gooien voor de wedstrijd erg overspannen gereageerd werd. Als vervolgens de wedstrijd dan stil ligt en houtman smeekt om er aub mee op te houden en je blijft dan gooien dan ben je in mijn ogen idd gewoon een straf aan het uitlokken
En als er vantevoren al gezegd wordt dat de sporting spelers angst hadden om in de kuip te spelen is het ook niet erg slim om je doelpunt voor W gaan staan vieren
juist wel, dat doelpunt vieren, was de reinste uitlokking..ik heb nog op mijn netvlies staan dat richard witschge helemaal ondergegooid werd bij corners en er niets geraakt werd, en nu zou in een keer 2 gasten geraakt zijn?!?
Ricardo is ook de reinste commediant, dus sporting heeft het gewoon goed gedaan.
Het overspannen reageren is met name door de aanstellerij van lissabon, die dat gewoon uitbuiten.
Ban die herzenlosen gewoon uit het stadion door een meldingsplicht. hoe moeilijk kan het zijn. Anders irisscan net als bij de discotheken. Dat kost even veel tijd als fouilleren en is 100x zo keer effectiever. Fouilleren heeft duidelijk ook compleet geen zin!
|
|
|
Terror W1 Nationale topspeler
Uit: Oud-Beijerland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 786 Reg.: 15 juli 2001 | houd je grafmuil joh, alsof het hele vak meteen slecht is!!!! het was gewoon een hersenloze die dat rotje gooide, en jij zat waarschijnlijk voor de buis Rot op man
|
|
|
rikkosikko Aanstormend talent
Uit: Emmen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 126 Reg.: 19 september 2000 |
quote: Terror W1 schreef:
houd je grafmuil joh, alsof het hele vak meteen slecht is!!!! het was gewoon een hersenloze die dat rotje gooide, en jij zat waarschijnlijk voor de buis Rot op man
Als dit één hersenloze is dan zaten er op z'n minst tien andere in de buurt die het wel gezien moeten hebben, maar niks doen. Dat is ook lekker hersenloos. Het hele vak wegdoen is ook geen optie, over het algemeen wordt er wel voor sfeer gezorgd, maar als er iets gebeurt dan komt het bijna altijd bij X of W vandaan.
En wat is er mis met voor de buis zitten? Of ben je dan geen supporter?
|
|
|
|