Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
VAK X: WEG ERMEE
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Poster
Topic: VAK X: WEG ERMEE 
F-Fan
Vedette

Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 1 maart 2005 om 22:30:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SOPA schreef:

Volgens mij niet meer... hij heeft geen aansteker meer...

Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV fan Rode kaart: waarschuwing
Lid 2e elftal

Uit: 7huizen
Reg.: 24 maart 2004
Gepost op 1 maart 2005 om 23:09:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het maar vaag dat vak Y ook in ene een net ervoor krijgt. Volgens mij gebeurt daar nooit wat, maar ja Feyenoord zal er wel een reden voor hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
F-Fan
Vedette

Gepost op 1 maart 2005 om 23:13:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zeker nog nooit van de Vak Y Hooligans gehoord?
 Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006

Vak: Maastribune - V
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 1 maart 2005 om 23:15:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gaat daar dan zitten joh, lekker ver weg!
 Help mods!
Pool: 1970e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1211e / 768e / 1246eOpstelling: incompleet
PSV fan Rode kaart: waarschuwing
Lid 2e elftal

Uit: 7huizen
Reg.: 24 maart 2004
Gepost op 1 maart 2005 om 23:27:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vak Y is leeg als ik in de ben Als ik maar geen last heb van die hekken vanaf vak G, maar tegen die tijd zullen die dingen toch wel weer weg zijn hoop ik.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
F-Fan
Vedette

Gepost op 1 maart 2005 om 23:32:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
cruzcontrol schreef:

Gaat daar dan zitten joh, lekker ver weg!

Ik heb ook een seizoenkaart voor vak Y. Niet om stoer te doen, maar ik ben de leider van dat vak.
 Help mods!
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 1 maart 2005 om 23:32:19.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd, heeft geen verdere gevolgen en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
rikkosikko
Aanstormend talent

Uit: Emmen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 september 2000
Gepost op 2 maart 2005 om 09:59:14.       MSN: rikkosikko@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Montezuma schreef:

Volgens mij is het Legioen eerder bezig zelfmoord te plegen, maar goed. Ik zag laatst Mourinho met zijn vinger voor de mond langs een vak Liverpoolsupporters lopen. Een staaltje provocatie die zijn weerga niet kende. Hij kreeg dan ook heel wat naar zijn hoofd kreeg geslingerd maar rotjes, aanstekers, mobiele telefoons en munten waren daar voor zover ik kon zien niet bij. Waarom dan wel in de kuip?

Ik vind het ook absurd en kortzichtig om het hele gedoe goed te gaan praten met de drogreden dat het beleid in de Kuip zo kut is. In de eerste plaats is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en ten tweede als je hierover zo gefrustreerd bent smijt dan een aansteker naar het hoofd van de GKL. Daar tref je hem zelf mee en je mag ook zelf voor de gevolgen opdraaien. Prima deal. Maar nee hoor, lekker anoniem je club naar de klote helpen. Want met dit hele geëikel wordt niet het bestuur getroffen maar de club en vis je uiteindelijk ook zelf letterlijk achter het net.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Nu de dader uit vak X zich heeft gemeld, is het nog wachten op de mensen uit vak W die zonodig wat op het veld moeten gooien. Stadionverbod voor het leven en een cursus "hoe leer ik omgaan met mijn emoties".
 Help mods!
Pool: 108e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Stef
Vedette
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Reg.: 15 juni 2002
Gepost op 2 maart 2005 om 14:12:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als één van de laatsten zal ik ook maar eens mijn mening geven over de gebeurtenissen. Vanwege (andere) verplichtingen heb ik de wedstrijd niet kunnen zien, ik heb later natuurlijk wel wat beelden gezien.

Over de 'vuurwerkbom' (of het rotje) is iedereen het wel eens dat dit niet door de beugel kan. Zoals eerder gezegd, ging dat ding op een behoorlijk afstand van de keeper af. Ik vermoed dat de keeper in eerste instantie vooral schrok en daarom neerzeeg, om vervolgens rustig de tijd te nemen om 'te herstellen'. Zoals ik her en der heb gelezen kwam Feyenoord net in de wedstrijd, natuurlijk een prima kans om het ritme eruit te halen. Misschien niet helemaal netjes, maar dat rotje had natuurlijk nooit gegooid mogen worden.

Bij de aanstekers zijn de meningen wat verdeeld. Afgaande op de verhalen hier (die ik wel geloof) zijn de aanstekers gegooid naar aanleiding van provocerend gedrag door de spelers van Sporting. Afgezien van het feit dat dit nog steeds geen reden mag zijn om zaken in de richting van de spelers te gooien, is dit oorzaak-gevolg verhaaltje waarschijnlijk ook wat te kortzichtig. Ik ga ervanuit dat het Feyenoordpubliek (of wat individuen) tijdens de wedstrijd naast een rotje ook wat krachttermen naar de Sportingspelers hebben gegooid. Dat hoort natuurlijk wel bij het spelletje, maar dan kan ik me wel voorstellen dat Sporting na een doelpunt het publiek even duidelijk maakt dat het niet is gelukt hun uit de wedstrijd te krijgen.

Vakken dichtgooien of enkel gebruiken voor families lijkt me de oplossing niet, als er een wezenlijk probleem is, wordt dat enkel verplaatst. In plaats van netten zou ik voor plexiglas gaan, dat benadeeld minder mensen en verlaagt mogelijkheden tot klimmen. Nu is dat ook niet iets wat ik wil, betere (camera)beveiliging lijkt me beter. Als de pakkans (bijna) 100% is, denk je wel een paar keer na voordat je wat gooit. Niemand wil een stadionverbod (voor het leven). Meer stewards werkt niet, er is altijd een ogenblik dat zij niet kijken en/of hun aandacht verslapt is.
 Help mods!
Pool: 2023e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.420,8VoVo: 872e / 356e / 890eOpstelling: incompleet
Regi
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 26 november 2000
Gepost op 2 maart 2005 om 20:59:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het camerasysteem moet simpelweg zo goed zijn, dat als je wat gooit dat je bijna zeker de lul bent.. En je een flinke straf te wachten staat.
 Help mods!
Pool: 1980e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.437,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
curvanord
Bankzitter

Uit: Capelle aan den ijssel
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 1 januari 2005
Gepost op 5 maart 2005 om 00:32:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

(...)

Ik heb ook een seizoenkaart voor vak Y. Niet om stoer te doen, maar ik ben de leider van dat vak.

seizoenskaart voor Y ?? dat doe je knap
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
F-Fan
Vedette

Gepost op 5 maart 2005 om 13:01:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, je moet gewoon de juiste mensen kennen héh?
 Help mods!
de kale
Regelmatige invaller

Uit: spijkenisse
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 9 november 2004
Gepost op 8 maart 2005 om 13:27:42.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

Tja, je moet gewoon de juiste mensen kennen héh?

pinokio
 Help mods!
Pool: 2236e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 669e / 379e / 689eOpstelling: incompleet
JE OREN
Ballenjongen

Uit: Sliedrecht
Reg.: 14 maart 2000
Gepost op 29 september 2005 om 20:11:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat dit forumtopic een half jaar later toch de enige echte oorzaak van de vroege uitschakeling van Feyenoord zou worden; het is een grove schande.

En dan hier, voor degenen die dit niet snappen, de uitleg;

1) Dankzij deze supporters werd Feyenoord-Rapid Boekarest zonder publiek gespeeld; gevolg; normaal voetbal is niet mogelijk.

2) De Portugese scheidsrechter (en met name de grensrechter van de rechterspeelhelft tijdens de 2e helft) wilden met hun voor Feyenoord nadelige gefluit iets terug doen voor die arme stakkers van Sporting Lissabon, door een zuiver doelpunt af te keuren van buitenspel. (zeg nou zelf; hoe is het anders te verklaren dat die grensrechter onmiddellijk zijn vlag trok bij deze vermeende buitenspelval?)

Mijn gedachten gaan uit naar de wedstrijd AZ-Sporting Lissabon en de uitspraken van de Portugese bondscoach voorafgaand aan de halve finale Portugal-Nederland betreffende de manier van ingooien van Michael Reiziger; te schandelijk voor woorden.

[Dit bericht is veranderd door JE OREN (op 29 september 2005 20:12:43).]
 Help mods!
frenkuitrsd
Nationale topspeler

Uit: brembos
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 10 juli 2003
Gepost op 29 september 2005 om 20:20:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

je kan het natuurlijk ook altijd omdraaien he,heb je daar weleens aan gedacht !!

blijkt maar weer eens hoe hard feyenoord zijn trouwe aanhang nodig heeft

wat mij betreft zondag uit bij utrecht ff winnen
en gaan voor die titel

remember 1998-1999

Help mods!
Pool: 2092e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.498,4VoVo: -Opstelling: incompleet
feyenoord kampioen!
Vedette
Runner-up Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen

Vak: Maastribune - W3
Reg.: 5 augustus 2004
Gepost op 29 september 2005 om 20:21:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

bedankt klootzakken!
 Help mods!
Pool: 339e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.499,8VoVo: 633e / 1198e / 600eOpstelling: 4-4-2
Guido1419X
Nationale topspeler

Uit: Amersfoort
Reg.: 6 januari 2005
Gepost op 29 september 2005 om 20:28:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FEYENOORD HOUD DE MOET ERIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEEL ERG BEDANKT VUURWERK GOOIERS

[Dit bericht is veranderd door Guido1419X (op 29 september 2005 20:29:20).]
 Help mods!
Pool: 2256e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.469,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 29 september 2005 om 20:38:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frenkuitrsd schreef:

je kan het natuurlijk ook altijd omdraaien he,heb je daar weleens aan gedacht !!

blijkt maar weer eens hoe hard feyenoord zijn trouwe aanhang nodig heeft

wat mij betreft zondag uit bij utrecht ff winnen
en gaan voor die titel

remember 1998-1999

Die briljante wedstrijd in Stuttgart en het daarop volgende kampioenschap 8 maanden later.
 Help mods!
Pool: 75e, Feyenoord-Sparta 3-0 (1-0)MotM NEC-Feyenoord: De GuzmanBattle-rating: 1.482,6 (daag uit)VoVo: 103e / 397e / 43eOpstelling: 4-4-2
don Vito Cascio Ferro
Nationale topspeler
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo Beker 2006/2007

Uit: Ridderkerk
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 29 september 2005 om 20:42:15.       MSN: ja, versie 7.0      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

(...)

Die briljante wedstrijd in Stuttgart en het daarop volgende kampioenschap 8 maanden later.

Toen speelden we in ieder geval nog 1 van de twee europese wedstrijden briljant... maar was de kater nog erger achteraf. Dit was nog wel aan te zien komen, maar toen... mijn god, wat was ik ziek toen.
 Help mods!
Pool: 2365e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 181e / 578e / 190eOpstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Ridderkerk
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 29 september 2005 om 21:08:59.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
don Vito Cascio Ferro schreef:

(...)

Toen speelden we in ieder geval nog 1 van de twee europese wedstrijden briljant... maar was de kater nog erger achteraf. Dit was nog wel aan te zien komen, maar toen... mijn god, wat was ik ziek toen.

Ik voel me nu ook behoorlijk ziek
 Help mods!
Pool: 949e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.379,8VoVo: 37e / 220e / 88eOpstelling: 4-4-2
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 30 september 2005 om 00:07:47.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ik voel me nu ook behoorlijk ziek

Mja.. wat is eigenlijk erger? Kut spelen en verliezen.. of heel goed spelen en alsnog verliezen? Als je goed speelt, ben je iig nog trots op je spelers. Als je slecht speelt ben je er kwaad op, en je baalt van het verlies, dus dubbel zo erg?

Ik vind van niet. Goed spelen komt harder aan omdat het minder verdiend is.
 Help mods!
Pool: 1804e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.489,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
phar
Bankzitter

Reg.: 24 augustus 2001
Gepost op 30 september 2005 om 00:39:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsja...hoe zuur het ook is, deze uitschakeling toont inderdaad aan wat die mongolen nou precies aanrichten. Dit is veel tastbaarder dan een boete voor Feyenoord...
 Help mods!
kaasdrol
Vedette

Uit: Schiedam
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2001
Gepost op 30 september 2005 om 03:55:10.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hadden ze deze topic niet al een tijdje terug op slot kennen pleuren? Nou moeten we dat trieste geouwehoer weer aanhoren van mensen die er geeneens zitten...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.495,5VoVo: -Opstelling: incompleet
japiejo
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 30 september 2005 om 12:41:54.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

(...)

dat is met niets te vergelijken met nu... Toen hadden we Henk Vos!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.480,1VoVo: -Opstelling: incompleet
OrCristian
Vedette
Hompie©

Uit: schot
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 30 september 2005 om 12:54:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

(...)

Boefje.
 Help mods!
Pool: 801e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.474,8VoVo: 860e / 302e / 900eOpstelling: 5-3-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk