Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
VAK X: WEG ERMEE
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Poster
Topic: VAK X: WEG ERMEE 
FEYENOORD-4-EVER
Regelmatige invaller

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 29 september 2004
Gepost op 1 maart 2005 om 09:56:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ditbenikje()ren schreef:

Na vanavond is wel duidelijk wat er met VAK X moet gebeuren:

HET MOET WEG. IEDEREEN DIE ER NORMAAL GESPROKEN ZIT: WEG JULLIE

een opmerking van iemand die nooit gaat
 Help mods!
Pool: 343e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1155e / 1280e / 1172eOpstelling: 4-3-3
Regi
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 26 november 2000
Gepost op 1 maart 2005 om 10:34:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor de afgelopen wedstrijd was geen clubkaart of wat dan ook nodig.. Iedereen was dus welkom.

Dat domme verhaal over een net met een kleinere dichtheid is natuurlijk dom. wil je nog iets van de wedstrijd zien?

Zo'n net is meer als signaal naar de UEFA toe, zo van we doen er wat aan. Iedereen kan verzinnen dat je nog vuurwerk kunt gooien.
We kunnen met dit soort maatregelen nooit alles uitsluiten. tenzij je er een muur omheen bouwt. Dat willen we niet. Er moet wat met die eikels gebeuren die vuurwerk gooien en dus niet weer preventief netten ophangen, das puur voor de sier.

voorbeeld:
In Engeland kun je al supporter gemakkelijk het veld op, als je het echter doet draai je voor een jaar de bak in + een vlinke geldboet. Dus kijken ze wel uit.
In Nederland bouwen we hekken en diepe grachten...
 Help mods!
Pool: 1980e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.437,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
srbijafeyenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 6 augustus 2004
Gepost op 1 maart 2005 om 11:00:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Regi schreef:

Voor de afgelopen wedstrijd was geen clubkaart of wat dan ook nodig.. Iedereen was dus welkom.

Dat domme verhaal over een net met een kleinere dichtheid is natuurlijk dom. wil je nog iets van de wedstrijd zien?

Zo'n net is meer als signaal naar de UEFA toe, zo van we doen er wat aan. Iedereen kan verzinnen dat je nog vuurwerk kunt gooien.
We kunnen met dit soort maatregelen nooit alles uitsluiten. tenzij je er een muur omheen bouwt. Dat willen we niet. Er moet wat met die eikels gebeuren die vuurwerk gooien en dus niet weer preventief netten ophangen, das puur voor de sier.

voorbeeld:
In Engeland kun je al supporter gemakkelijk het veld op, als je het echter doet draai je voor een jaar de bak in + een vlinke geldboet. Dus kijken ze wel uit.
In Nederland bouwen we hekken en diepe grachten...

Het verhaal betreffende de netten, daar geef ik je helemaal gelijk in. Natuurlijk is het een gebaar van Feyenoord naar de UEFA, verder helemaal niets.

En wat betreft het stukje wat ik vertgedrukt hebt, één woord is hier op zijn plaats: voetbalwet !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
srbijafeyenoord
Vedette

Gepost op 1 maart 2005 om 11:12:49.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Van den Herik: "Lamstralen worden bedankt."

Voorzitter Jorien van den Herik heeft in de Feyenoordkrant, die dinsdag is verschenen, hard uitgehaald naar de eigen achterban. "Iedereen heeft de mond vol van sociale controle. Maar als het er echt op aankomt, neemt geen sterveling het op voor Feyenoord. Ik sta perplex."

De Rotterdamse preses reageerde in het eigen orgaan voor de eerste keer op de ernstige incidenten tijdens de UEFA-bekerwedstrijd tegen Sporting Lissabon, donderdag in de Kuip (1-2). Vanuit het publiek werden voor en tijdens het turbulente duel tal van voorwerpen, waaronder knalvuurwerk, aanstekers en muntgeld, naar de Portugese spelers gegooid.

De Duitse arbiter Meyer moest het duel wegens het wangedrag op de tribunes twee keer stilleggen. Na ruim een uur stuurde hij beide ploegen de catacomben in voor een afkoelingsperiode van tien minuten, waarna de wedstrijd alsnog werd uitgespeeld. Feyenoord wacht een zware sanctie van de tuchtcommissie van de UEFA.

"De lamstralen die Feyenoord - Sporting Lissabon hebben geterroriseerd, worden bedankt", stelt Van den Herik onomwonden. " De grens is bereikt. Ik ben niet zo'n tegenstander van een kliklijn als het een goede zaak dient. In de vakken van waaruit gegooid is, moeten anderen de daders hebben gezien. Toch heeft nog niemand zich gemeld. Het zal wel angst zijn. Waarmee maar weer eens is bewezen hoever onze maatschappij is gedegenereerd."

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Pride of Rotterdam
Nationale topspeler

Uit: Zuid Holland
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 17 augustus 2004
Gepost op 1 maart 2005 om 11:43:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat wil je daar nou mee zeggen?

Jorien probeert al jaren het Legioen monddood te maken en nu zeggen we niks is het weer niet goed... Kijk, ik keur het allemaal niet goed wat er gebeurt is, maar voor Jorien komt dit allemaal weer ff goed uit...

Onze voorzitter is altijd erg bezig met de degenererende maatschappij, maar gebruikt altijd een bliksemafleider als de supporters meer en meer beginnen te morren over een degenererend Feyenoord. Zoals ook nu weer, waarbij de bliksemafleider hem helaas op presenteerblaadje is aangereikt.
 Help mods!
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 1 maart 2005 om 11:52:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rookt vd Herik?
 Help mods!
Pool: 2020e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.465,2VoVo: 349e / 782e / 436eOpstelling: 4-3-3
SOPA
Vedette

Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 augustus 2002
Gepost op 1 maart 2005 om 11:57:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij niet meer... hij heeft geen aansteker meer...
 Help mods!
Pool: 296e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 476e / 1083e / 437eOpstelling: 4-4-2
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006

Vak: Maastribune - V
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 1 maart 2005 om 12:06:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

Rookt vd Herik?

Als je er een vlammetje bij houd misschien...
 Help mods!
Pool: 1970e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1211e / 768e / 1246eOpstelling: incompleet
Rubinho
Jeugdspeler

Uit: Delft
Reg.: 27 oktober 2004
Gepost op 1 maart 2005 om 12:19:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

DADER VUURWERKBOM MELDT ZICH

De jongeman die tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Feyenoord – Sporting Lissabon vanuit vak X een vuurwerkbom gooide in het Portugese doelgebied heeft zichzelf bij de leiding van Feyenoord gemeld en hij heeft inmiddels bij de politie een bekentenis afgelegd. De dader was ook te zien op de videobeelden.

In zijn eerste verklaring heeft de dader aangegeven, dat hij de vuurwerkbom in paniek heeft doorgegooid. Volgens zijn zeggen kwam het reeds ontstoken vuurwerk van een hoger gelegen positie op zijn vak in zijn buurt. Zijn verklaring zal in het kader van een nader onderzoek worden voorgelegd aan experts.

Naar de tweede dader, die met het gooien van een aansteker vanuit vak W de oorzaker was van het tijdelijk staken van de wedstrijd, loopt een onderzoek. Ook zijn daad is door de camera’s geregistreerd. Beide supporters zullen een levenslang stadionverbod krijgen. Feyenoord zal bovendien de financiële schade op beiden verhalen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.474,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Regi
Nationale topspeler

Reg.: 26 november 2000
Gepost op 1 maart 2005 om 12:40:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

das mooi, welke bron??
 Help mods!
Pool: 1980e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.437,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
srbijafeyenoord
Vedette

Gepost op 1 maart 2005 om 12:44:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Regi schreef:

das mooi, welke bron??

Staat gewoon op Feyenoord.nl
 Help mods!
Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 7 maart 2003
Gepost op 1 maart 2005 om 13:29:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SOPA schreef:

Help mods!
gert
Ballenjongen

Uit: Kootwijkerbroek
Reg.: 1 januari 2005
Gepost op 1 maart 2005 om 13:34:21.       MSN: feyenoord-4@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jorien van den Herik geeft vandaag in de nieuwe Feyenoord Krant zijn mening over de gebeurtenissen rond Feyenoord-Sporting Lissabon. Opvallende uitspraak in zijn column van vandaag: de parterretribunes worden familievakken.

Parterreplaatsen voor families

De lamstralen die Feyenoord-Sporting Lissabon hebben geterroriseerd worden bedankt. Ik hoef u niet uit te leggen hoe groot de strop zal zijn.
In mijn nieuwjaarsspeech heb ik voorgerekend wat Feyenoord in de loop der jaren allemaal al heeft betaald aan veiligheid en boetes. Daar komt nu ongetwijfeld nog een flink portie bovenop. Soms is het in deze maatschappij niet leuk meer om een club te leiden.

U heeft gezien: we hebben de netten herplaatst. Het beschikbaar aantal stewards is verhoogd en we zullen van de parterreplaatsen aan beide lange zijden familievakken gaan maken. Bij internationale wedstrijden is te vaak met name in de hoeken van het veld de ellende begonnen. Ook die sector zullen we vrij gaan maken. Het is toch te gek voor woorden dat spelers niet eens meer geconcentreerd een behoorlijke corner kunnen nemen?

Het is allemaal vervelend voor de goeden die onder de kwaden moeten lijden, maar het is niet anders. Als spelers, foto¬grafen, cameramensen, scheids- en grensrechters niet meer veilig zijn omdat er vanaf de parterreplaatsen allerlei voorwerpen gegooid kunnen worden, resteren alleen nog deze maatregelen.

Ik besef dat mensen gehecht zijn aan hun vertrouwde plaatsen. Maar daar hebben we op dit moment - hoe spijtig ook - geen boodschap aan. Met vaders en moeders met kinderen lopen we op die vakken de minste risico's. Dat betekent niet dat we het extra aantal stewards op termijn in getal zullen verminderen. Ook die maatregel blijft van kracht. Het kost allemaal geld. Maar altijd nog minder dan de boetes die we in het verleden opgelegd hebben gekregen. De grens is bereikt. Alle denkbare voorzorgsmaatregelen worden genomen. Maar als dan blijkt dat er toch rotjes of andere bommetjes het stadion in gesmokkeld kunnen worden, dan sta je machteloos. Er zijn allerlei trucs bedenkbaar om ze binnen te krijgen, we zijn niet achterlijk. Maar we kunnen toch moeilijk ook nog eens alle buitenhekken vijftig meter hoger maken. En zelfs als we tweemaal fouilleren blijven er nog mazen. Wie uit is op ellende, kan die nu eenmaal veroorzaken in een stadion. Daarom moet het kaf van het koren worden gescheiden.

Wat ik vooral niet begrijp is waarom na afloop van Feyenoord-Sporting Lissabon niemand uit de bewuste vakken zich heeft gemeld met de mededeling wie de daders waren. In de vakken van waaruit is gegooid moet dit gezien zijn. En het kan toch niet waar zijn dat iedereen dit maar de gewoonste zaak van de wereld vindt en vervolgens overgaat tot de orde van de dag? Dat kunnen wij ook niet. Er is op allerlei fronten binnen onze organisatie weer oneindig veel onnodige inspanning verricht. Allemaal verspilde energie. Iedereen heeft de mond vol van sociale controle. Maar we hebben opnieuw gemerkt dat - als het er echt op aankomt - geen sterveling het opneemt voor Feyenoord. Voor mij is dat onbegrijpelijk Ik weet: het zal wel angst zijn. Waarmee maar weer eens is bewezen hoever onze maatschappij is gedegenereerd. Niemand durft meer op te komen voor het algemeen belang. Of moet ik er nu vanuit gaan dat al die supporters, die de beide voorvallen in hun directe nabij¬heid met eigen ogen hebben zien gebeuren, gewoon geen Feyenoord-hart hebben? Kan het hen dan niet schelen dat de prijzen hierdoor weer extra zullen moeten worden verhoogd? Ik sta perplex.

Natuurlijk zijn er beelden gemaakt van de tribunes. Vanzelfsprekend worden die door de politie onder een loep bekeken. En uiteraard ga ik ervan uit dat de daders op deze wijze worden opgespoord, maar het zou aanmerkelijk eenvoudiger en socialer zijn geweest wanneer we een handje zouden zijn geholpen en dat kan nog steeds. Ook desgewenst anoniem. Ik ben niet zo'n tegenstander van een kliklijn als het een goede zaak dient.

Ik weet dat als de daders zijn opgespoord en gestraft, dat daarmee het probleem nog niet is opgelost. Een levenslang stadionverbod moet wel door de overheid worden gecontroleerd. U kent mijn frustratie op dat gebied. Het binnen het strafrecht niet invoeren van een meldingsplicht is de grootste misser die de politiek zich kan verwijten. Ik weet daarnaast ook dat als we de financiële schade op de daders gaan verhalen, dat we de kans lopen van een kale kip niet te kunnen plukken. Maar het weerhoudt ons niet van die insteek. Het moet en zal afgelopen zijn. Maar alleen straffen (met controle) helpt.
 Help mods!
kaasdrol
Vedette

Uit: Schiedam
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2001
Gepost op 1 maart 2005 om 13:48:08.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gert schreef:

Jorien van den Herik geeft vandaag in de nieuwe Feyenoord Krant zijn mening over de gebeurtenissen rond Feyenoord-Sporting Lissabon. Opvallende uitspraak in zijn column van vandaag: de parterretribunes worden familievakken.

EDIT--Let een beetje op met wat je zegt a.u.b

[Dit bericht is veranderd door Elco (op 1 maart 2005 14:51:59).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.495,5VoVo: -Opstelling: incompleet
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 1 maart 2005 om 13:48:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SOPA schreef:

cruzcontrol schreef:

Als je er een vlammetje bij houd misschien...

Help mods!
Pool: 2020e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.465,2VoVo: 349e / 782e / 436eOpstelling: 4-3-3
dj
Vedette

Reg.: 11 juli 2003
Gepost op 1 maart 2005 om 13:54:54.       MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

MOOI... KENNE GELIJK DIE KOLERE NETTEN WEG!!
 Help mods!
Pool: 2094e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.498,8VoVo: -Opstelling: incompleet
FeyePardo
Vedette

Reg.: 8 februari 2003
Gepost op 1 maart 2005 om 14:00:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

die netten moeten ze voor vak w hangen
die dader is namelijk nog niet gepakt
 Help mods!
Pool: 113e, Feyenoord-Sparta 5-1 (2-0)MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Pride of Rotterdam
Nationale topspeler

Gepost op 1 maart 2005 om 14:04:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaasdrol schreef:

En dit geeft godverdomme maar weer aan waar van de Herik al jaren mee bezig is... Het Legioen dood te maken!!!!!

Ga vooral zo door teringkalehond...

[Dit bericht is veranderd door Elco (op 1 maart 2005 14:52:26).]
 Help mods!
Montezuma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
Gepost op 1 maart 2005 om 14:23:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij is het Legioen eerder bezig zelfmoord te plegen, maar goed. Ik zag laatst Mourinho met zijn vinger voor de mond langs een vak Liverpoolsupporters lopen. Een staaltje provocatie die zijn weerga niet kende. Hij kreeg dan ook heel wat naar zijn hoofd kreeg geslingerd maar rotjes, aanstekers, mobiele telefoons en munten waren daar voor zover ik kon zien niet bij. Waarom dan wel in de kuip?

Ik vind het ook absurd en kortzichtig om het hele gedoe goed te gaan praten met de drogreden dat het beleid in de Kuip zo kut is. In de eerste plaats is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en ten tweede als je hierover zo gefrustreerd bent smijt dan een aansteker naar het hoofd van de GKL. Daar tref je hem zelf mee en je mag ook zelf voor de gevolgen opdraaien. Prima deal. Maar nee hoor, lekker anoniem je club naar de klote helpen. Want met dit hele geëikel wordt niet het bestuur getroffen maar de club en vis je uiteindelijk ook zelf letterlijk achter het net.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
wsrdam
Nationale topspeler

Reg.: 28 juni 2004
Gepost op 1 maart 2005 om 14:37:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gert schreef:

Het is toch te gek voor woorden dat spelers niet eens meer geconcentreerd een behoorlijke corner kunnen nemen?

Kijk, daar is de verklaring. Vanaf nu verwacht ik dus perfect genomen corners...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Pride of Rotterdam
Nationale topspeler

Gepost op 1 maart 2005 om 14:44:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Montezuma schreef:

Volgens mij is het Legioen eerder bezig zelfmoord te plegen, maar goed. Ik zag laatst Mourinho met zijn vinger voor de mond langs een vak Liverpoolsupporters lopen. Een staaltje provocatie die zijn weerga niet kende. Hij kreeg dan ook heel wat naar zijn hoofd kreeg geslingerd maar rotjes, aanstekers, mobiele telefoons en munten waren daar voor zover ik kon zien niet bij. Waarom dan wel in de kuip?

Ik vind het ook absurd en kortzichtig om het hele gedoe goed te gaan praten met de drogreden dat het beleid in de Kuip zo kut is. In de eerste plaats is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en ten tweede als je hierover zo gefrustreerd bent smijt dan een aansteker naar het hoofd van de GKL. Daar tref je hem zelf mee en je mag ook zelf voor de gevolgen opdraaien. Prima deal. Maar nee hoor, lekker anoniem je club naar de klote helpen. Want met dit hele geëikel wordt niet het bestuur getroffen maar de club en vis je uiteindelijk ook zelf letterlijk achter het net.

Er was 1 iemand die een ROTJE op het veld gooide.. En er waren misschien 5 mensen die vanaf W wat gooide, dus o.a. aanstekers..

Het waren individuen... dus lul nou niet zo dom, en stink niet zo in al die onzin die gore kale mongool ons oplegt.. schaap!
 Help mods!
pleba
Vedette

Uit: Pluk-me-kaal-straat
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 2 augustus 2003
Gepost op 1 maart 2005 om 14:46:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Montezuma schreef:

Zoals eerder aangegeven vind ik het anoniem gooien van fysieke voorwerpen naar spelers van de tegenstanders net zo laag als wat er op de Toekomst is gebeurd met de spelers van Jong Feyenoord. Toen schreeuwde iedereen moord en brand en moet je nu lezen op de verschillende sites. Nu is het normaal omdat de spelers van Sporting provoceren. Wat een hypocriet gelul van al die mensen. ZUM KOTZEN!!!

Voorwerpen gooien is LAF!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord Veluwe
Vedette

Reg.: 26 oktober 2001
Gepost op 1 maart 2005 om 14:55:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wsrdam schreef:

Kijk, daar is de verklaring. Vanaf nu verwacht ik dus perfect genomen corners...

Van de tegenstander dan want de Feyenoord spelers worden niet bekogeld in de eigen Kuip.

Jammer als die vakken opnieuw ingericht worden want dat is een intimiderende factor voor de tegenstander minder. En ja, iets gooien is gewoonweg stom. Begrijpelijk in het hitte van de strijd maar stom. Wat schieten we ermee op? We hebben alleen maar onszelf ermee. Als we nou nog niet weten dat Portugezen van die ongelooflijke naaimietjes zijn dan is er niet goed opgelet bij het internationale voetbal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Montezuma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
Gepost op 1 maart 2005 om 15:51:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pride of Rotterdam schreef:

(...)

Er was 1 iemand die een ROTJE op het veld gooide.. En er waren misschien 5 mensen die vanaf W wat gooide, dus o.a. aanstekers..

Het waren individuen... dus lul nou niet zo dom, en stink niet zo in al die onzin die gore kale mongool ons oplegt.. schaap!
Onze Trots van Rotterdam, zelf ook niet bepaald een oorsponkelijk denker met eigen opvattingen, zou er goed aan doen eens bij de opticiën langs te gaan. Of leren tellen. Het interesseert mij verder geen ruk wat de Gore Kale Mongool zegt of denkt, hoe vaak hij zich wast, welke syndromen hij heeft of het aantal haren op zijn hoofd. Het enige wat mij interesseert is dat een stel debielen, individuen van mijn part, mijn club naar de klote helpt omdat zij ongeveer het beschavingsniveau hebben van neandertaler. En Feyenoord schaden is iets wat geen enkele Echte Feyenoord zou tolereren, op welke manier dan ook.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Phantom
Regelmatige invaller

Reg.: 24 april 2003
Gepost op 1 maart 2005 om 16:22:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Montezuma schreef:

(...)Het enige wat mij interesseert is dat een stel debielen, individuen van mijn part, mijn club naar de klote helpt omdat zij ongeveer het beschavingsniveau hebben van neandertaler. En Feyenoord schaden is iets wat geen enkele Echte Feyenoord zou tolereren, op welke manier dan ook.

Inderdaad, want iedereen loopt wel altijd te roepen dat het aankoopbeleid slecht is, dat men wil weten waar al het geld van Feyenoord naartoe gaat en noem maar op. Maar als je kijkt wat Feyenoord de afgelopen jaren aan boetes is kwijtgeweest omdat een gedeelte van onze "supporters" randdebiel en crimineel is, dan weet je dunkt mij genoeg!

Ondertussen is het nog steeds afwachten wat de UEFA gaat doen. Het laat zo lang op zich wachten, het zal wel niet mals zijn.

Goed dat die ene gast zich gemeld heeft overigens. Wel jammer van dat lulsmoesje dat ie dat rotje alleen maar heeft doorgegooid.
 Help mods!
Pool: 2074e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk