Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
FEYENOORD-4-EVER
Regelmatige invaller
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 29 september 2004
quote:een opmerking van iemand die nooit gaat
ditbenikje()ren schreef:
Na vanavond is wel duidelijk wat er met VAK X moet gebeuren:
HET MOET WEG. IEDEREEN DIE ER NORMAAL GESPROKEN ZIT: WEG JULLIE
srbijafeyenoord
Vedette
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 6 augustus 2004
quote:Het verhaal betreffende de netten, daar geef ik je helemaal gelijk in. Natuurlijk is het een gebaar van Feyenoord naar de UEFA, verder helemaal niets.
Regi schreef:
Voor de afgelopen wedstrijd was geen clubkaart of wat dan ook nodig.. Iedereen was dus welkom.
Dat domme verhaal over een net met een kleinere dichtheid is natuurlijk dom. wil je nog iets van de wedstrijd zien?
Zo'n net is meer als signaal naar de UEFA toe, zo van we doen er wat aan. Iedereen kan verzinnen dat je nog vuurwerk kunt gooien.
We kunnen met dit soort maatregelen nooit alles uitsluiten. tenzij je er een muur omheen bouwt. Dat willen we niet. Er moet wat met die eikels gebeuren die vuurwerk gooien en dus niet weer preventief netten ophangen, das puur voor de sier.
voorbeeld:
In Engeland kun je al supporter gemakkelijk het veld op, als je het echter doet draai je voor een jaar de bak in + een vlinke geldboet. Dus kijken ze wel uit.
In Nederland bouwen we hekken en diepe grachten...
srbijafeyenoord
Vedette
quote:
Van den Herik: "Lamstralen worden bedankt."
Voorzitter Jorien van den Herik heeft in de Feyenoordkrant, die dinsdag is verschenen, hard uitgehaald naar de eigen achterban. "Iedereen heeft de mond vol van sociale controle. Maar als het er echt op aankomt, neemt geen sterveling het op voor Feyenoord. Ik sta perplex."
De Rotterdamse preses reageerde in het eigen orgaan voor de eerste keer op de ernstige incidenten tijdens de UEFA-bekerwedstrijd tegen Sporting Lissabon, donderdag in de Kuip (1-2). Vanuit het publiek werden voor en tijdens het turbulente duel tal van voorwerpen, waaronder knalvuurwerk, aanstekers en muntgeld, naar de Portugese spelers gegooid.
De Duitse arbiter Meyer moest het duel wegens het wangedrag op de tribunes twee keer stilleggen. Na ruim een uur stuurde hij beide ploegen de catacomben in voor een afkoelingsperiode van tien minuten, waarna de wedstrijd alsnog werd uitgespeeld. Feyenoord wacht een zware sanctie van de tuchtcommissie van de UEFA.
"De lamstralen die Feyenoord - Sporting Lissabon hebben geterroriseerd, worden bedankt", stelt Van den Herik onomwonden. " De grens is bereikt. Ik ben niet zo'n tegenstander van een kliklijn als het een goede zaak dient. In de vakken van waaruit gegooid is, moeten anderen de daders hebben gezien. Toch heeft nog niemand zich gemeld. Het zal wel angst zijn. Waarmee maar weer eens is bewezen hoever onze maatschappij is gedegenereerd."
Pride of Rotterdam
Nationale topspeler
Uit: Zuid Holland
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 17 augustus 2004
L.Pincoffs
Vedette
Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
SOPA
Vedette
Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 augustus 2002
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006
Reg.: 24 maart 2000
quote:Als je er een vlammetje bij houd misschien...
L.Pincoffs schreef:
Rookt vd Herik?
srbijafeyenoord
Vedette
Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 7 maart 2003
quote:
SOPA schreef:
Volgens mij niet meer... hij heeft geen aansteker meer...
gert
Ballenjongen
Uit: Kootwijkerbroek
Vak: -
Reg.: 1 januari 2005
kaasdrol
Vedette
Uit: Schiedam
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2001
quote:EDIT--Let een beetje op met wat je zegt a.u.b
gert schreef:
Jorien van den Herik geeft vandaag in de nieuwe Feyenoord Krant zijn mening over de gebeurtenissen rond Feyenoord-Sporting Lissabon. Opvallende uitspraak in zijn column van vandaag: de parterretribunes worden familievakken.
L.Pincoffs
Vedette
Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
quote:
SOPA schreef:
Volgens mij niet meer... hij heeft geen aansteker meer...
cruzcontrol schreef:
Als je er een vlammetje bij houd misschien...
dj
Vedette
Uit: Rotterdam
Reg.: 11 juli 2003
Pride of Rotterdam
Nationale topspeler
quote:En dit geeft godverdomme maar weer aan waar van de Herik al jaren mee bezig is... Het Legioen dood te maken!!!!!
kaasdrol schreef:
Montezuma
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
quote:Kijk, daar is de verklaring. Vanaf nu verwacht ik dus perfect genomen corners...
gert schreef:
Jorien van den Herik geeft vandaag in de nieuwe Feyenoord Krant zijn mening over de gebeurtenissen rond Feyenoord-Sporting Lissabon. Opvallende uitspraak in zijn column van vandaag: de parterretribunes worden familievakken.
Het is toch te gek voor woorden dat spelers niet eens meer geconcentreerd een behoorlijke corner kunnen nemen?
Pride of Rotterdam
Nationale topspeler
quote:Er was 1 iemand die een ROTJE op het veld gooide.. En er waren misschien 5 mensen die vanaf W wat gooide, dus o.a. aanstekers..
Montezuma schreef:
Volgens mij is het Legioen eerder bezig zelfmoord te plegen, maar goed. Ik zag laatst Mourinho met zijn vinger voor de mond langs een vak Liverpoolsupporters lopen. Een staaltje provocatie die zijn weerga niet kende. Hij kreeg dan ook heel wat naar zijn hoofd kreeg geslingerd maar rotjes, aanstekers, mobiele telefoons en munten waren daar voor zover ik kon zien niet bij. Waarom dan wel in de kuip?
Ik vind het ook absurd en kortzichtig om het hele gedoe goed te gaan praten met de drogreden dat het beleid in de Kuip zo kut is. In de eerste plaats is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en ten tweede als je hierover zo gefrustreerd bent smijt dan een aansteker naar het hoofd van de GKL. Daar tref je hem zelf mee en je mag ook zelf voor de gevolgen opdraaien. Prima deal. Maar nee hoor, lekker anoniem je club naar de klote helpen. Want met dit hele geëikel wordt niet het bestuur getroffen maar de club en vis je uiteindelijk ook zelf letterlijk achter het net.
pleba
Vedette
Uit: Pluk-me-kaal-straat
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 2 augustus 2003
quote:Zoals eerder aangegeven vind ik het anoniem gooien van fysieke voorwerpen naar spelers van de tegenstanders net zo laag als wat er op de Toekomst is gebeurd met de spelers van Jong Feyenoord. Toen schreeuwde iedereen moord en brand en moet je nu lezen op de verschillende sites. Nu is het normaal omdat de spelers van Sporting provoceren. Wat een hypocriet gelul van al die mensen. ZUM KOTZEN!!!
Montezuma schreef:
Volgens mij is het Legioen eerder bezig zelfmoord te plegen, maar goed. Ik zag laatst Mourinho met zijn vinger voor de mond langs een vak Liverpoolsupporters lopen. Een staaltje provocatie die zijn weerga niet kende. Hij kreeg dan ook heel wat naar zijn hoofd kreeg geslingerd maar rotjes, aanstekers, mobiele telefoons en munten waren daar voor zover ik kon zien niet bij. Waarom dan wel in de kuip?
Ik vind het ook absurd en kortzichtig om het hele gedoe goed te gaan praten met de drogreden dat het beleid in de Kuip zo kut is. In de eerste plaats is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en ten tweede als je hierover zo gefrustreerd bent smijt dan een aansteker naar het hoofd van de GKL. Daar tref je hem zelf mee en je mag ook zelf voor de gevolgen opdraaien. Prima deal. Maar nee hoor, lekker anoniem je club naar de klote helpen. Want met dit hele geëikel wordt niet het bestuur getroffen maar de club en vis je uiteindelijk ook zelf letterlijk achter het net.
Feyenoord Veluwe
Vedette
Reg.: 26 oktober 2001
quote:Van de tegenstander dan want de Feyenoord spelers worden niet bekogeld in de eigen Kuip.
wsrdam schreef:
Kijk, daar is de verklaring. Vanaf nu verwacht ik dus perfect genomen corners...
Montezuma
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
quote:Onze Trots van Rotterdam, zelf ook niet bepaald een oorsponkelijk denker met eigen opvattingen, zou er goed aan doen eens bij de opticiën langs te gaan. Of leren tellen. Het interesseert mij verder geen ruk wat de Gore Kale Mongool zegt of denkt, hoe vaak hij zich wast, welke syndromen hij heeft of het aantal haren op zijn hoofd. Het enige wat mij interesseert is dat een stel debielen, individuen van mijn part, mijn club naar de klote helpt omdat zij ongeveer het beschavingsniveau hebben van neandertaler. En Feyenoord schaden is iets wat geen enkele Echte Feyenoord zou tolereren, op welke manier dan ook.
Pride of Rotterdam schreef:
(...)
Er was 1 iemand die een ROTJE op het veld gooide.. En er waren misschien 5 mensen die vanaf W wat gooide, dus o.a. aanstekers..
Het waren individuen... dus lul nou niet zo dom, en stink niet zo in al die onzin die gore kale mongool ons oplegt.. schaap!
quote:Inderdaad, want iedereen loopt wel altijd te roepen dat het aankoopbeleid slecht is, dat men wil weten waar al het geld van Feyenoord naartoe gaat en noem maar op. Maar als je kijkt wat Feyenoord de afgelopen jaren aan boetes is kwijtgeweest omdat een gedeelte van onze "supporters" randdebiel en crimineel is, dan weet je dunkt mij genoeg!
Montezuma schreef:
(...)Het enige wat mij interesseert is dat een stel debielen, individuen van mijn part, mijn club naar de klote helpt omdat zij ongeveer het beschavingsniveau hebben van neandertaler. En Feyenoord schaden is iets wat geen enkele Echte Feyenoord zou tolereren, op welke manier dan ook.
Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Algemeen Feyenoord Forum » VAK X: WEG ERMEE

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG2045 UUR FEYENOORD-VITESSE".
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 96,5% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Vitesse.
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!