Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
F-Fan
Vedette
Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 26 december 2002
quote:Nou, CC. Als ik zou weten wie het was, zou ik direct de politie bellen, want ik walg van die netten! Andere mensen moeten het initiatief nemen om die debiel uit de Kuip te kunnen verbannen! Mensen die weten wie hij is!
cruzcontrol schreef:
Regelt dat dan zelf he, stelletje schreeuwlelijkerds, klaag en jank niet maar doet zelf es iets! Maar nee, tegenwoordig moet alles als een voorgekauwd produkt toegeleverd worden..
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 24 maart 2000
curvanord
Bankzitter
Uit: Capelle aan den ijssel
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 1 januari 2005
Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 7 maart 2003
Berserker
Vedette
Uit: Budel, of all places.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003
quote:
frenkuitrsd schreef:
(...)
lijkt mij allemaal sterk !!!!!!
zeker als iemand het heeft gezien uit vakQQ waar wij ook zitten.
moet ie toch verdomd goede ogen en redenen hebben om iemand zo te beschuldigen zonder dat je het zeker weet
![]()
![]()
sjfey
Bankzitter
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 10 februari 2000
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 24 maart 2000
sjfey
Bankzitter
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 10 februari 2000
quote:Erg zielig dat je je zo laat kennen!
curvanord schreef:
opgerot met die ***** netten !!!!!! en wat betreft dat rotje was gewoon een incident en die aanstekers kwam doordat die portugezen zaten te provoceren ik vind t nog mee vallen maar dan krijg ik nu waarschijnlijk weer de hoon maar heb t helemaal gehad met netwerk 75% is hier teletekst supporter volgens mij![]()
Moulijn Rouge
Vedette
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - UU
Reg.: 19 september 2003
Mario
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Waalwijk
Reg.: 10 juni 2001
quote:Ik heb er wel eens een gezien die tegen 020 zijn mobiel het veld op pleurde...
Moulijn Rouge schreef:
ik weet zeker dat geen enkele gek er ook maar over piekert om in één worp met slechts één muntje fl. 17,60 op het veld te pleuren!
rikkosikko
Aanstormend talent
Uit: Emmen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 september 2000
quote:Er zijn ook nog mensen die niet de mogelijkheid hebben om altijd naar wedstrijden toe te gaan, dus ik schaam me er niet voor om teletekst-supporter te zijn.
curvanord schreef:
opgerot met die ***** netten !!!!!! en wat betreft dat rotje was gewoon een incident en die aanstekers kwam doordat die portugezen zaten te provoceren ik vind t nog mee vallen maar dan krijg ik nu waarschijnlijk weer de hoon maar heb t helemaal gehad met netwerk 75% is hier teletekst supporter volgens mij![]()
FR Casuals
Meervoudig international
Uit: Vlaardingen
Reg.: 27 augustus 2004
quote:
curvanord schreef:
frenkuitrsd
Nationale topspeler
Uit: brembos
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 10 juli 2003
quote:denk dat het wel wat meer is dan 75% !!!!!!!!!!!!
curvanord schreef:
de kale
Regelmatige invaller
Uit: spijkenisse
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 9 november 2004
ditbenikje()ren
Ballenjongen
Uit: Sliedrecht
Reg.: 14 maart 2000
mila
Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 22 september 2003
quote:BOMMEN ???????
sjfey schreef:
Ik denk dat degene die gezien hebben welke persoon die bommen gooide, dit moeten melden! Een echte supporter doet dat voor zijn/haar club!
Mischien moet vak x tijdens de euopese wedstrijden wel dicht!
curvanord
Bankzitter
quote:inderdaad.... god wat kunnen mensen overdrijven zeg
mila schreef:
(...)
BOMMEN ???????
een rotje !
je lijkt gvd Meneer Gullit wel !
curvanord
Bankzitter
quote:alsof het de schuld van de alcohol was jezus man waar heb jij je hersens gevonden ?
MxDig schreef:
Nep-supporters... Misschien is het beter om voortaan alleen nog maar Malt bier te schenken en een preventieve alcoholcontrole te houden, want dit is echt te lomp voor woorden...
Roytjuh
Ballenjongen
Reg.: 15 januari 2005
quote:Ik weet niet waar jij ut over heb met je vak x hand over de hoofd van elkaar.. maar iedereen in vak x heeft ook een tering hekel aan die vent..
ditbenikje()ren schreef:
0) De topictitel is inderdaad overdreven, maar lokt wél des te meer mensen aan. Daarom kan ik de topictitel dan ook het predicaat 'geslaagd' meegeven.
1) Die netten werken niet; de gaten die erin zitten, zijn veel te groot; hier kunnen nog makkelijk muntstukken doorheen geworpen worden. Bovendien is er onder de netten nog voldoende ruimte open om bijv. strijkers het veld op te gooien. En lukt het de eerste worp niet, dan zeker de tweede. Mijn advies; een net met een grotere dichtheid (van dat groene spul met cirkelvormige, kleinere gaatjes). Of desnoods een glazen wand, net als die wanden die nu diagonaal in de hoeken vakken scheiden; maar dan niet alleen ter plaatse van vak X maar het hele veld rond; immers; gejuicht wordt er 9 van de 10 keer langs de zijlijn, en in de vakken W, Y en Z is de onderlinge samenhang volgens mij stukken minder dan in vak X. (Met andere woorden; in vak W, Y en Z zal men een raddraaier eerder aanwijzen dan in vak X, waar vrijwel 100% van de mensen een seizoenkaart heeft en men min of meer 'bevriend' is met elkaar)
2) Als na het zien van een foto als op 'bladzijde 3' van dit topic de dader nog steeds vrij rondloopt, mankeert er behalve aan de dader toch vooral wat aan diegenen die hebben gezien dat het ventje vuurwerk gooide. Zoals ik al zei over vak X: iedereen zal daar de hand boven elkaars hoofd houden, ga daar maar vanuit. Nu is het wel zo dat er bij Europa Cupwedstrijden beduidend meer niet-seizoenkaarthouders in een vak als vak X rond kunnen lopen; maar juist als de dader een niet-seizoenkaarthouder zou zijn geweest, had de rest van vak X deze vent toch in de kraag kunnen grijpen, zónder bang te zijn dat diezelfde vent op wat voor manier dan ook wraak zou kunnen nemen op ze.
3) Stewards op stoeltjes zijn -indien vrouwelijk- eerder een afleiding voor de toeschouwers dan een controlepost. Dergelijke figuren -die denken dat ze heel wat voorstellen- zitten op hun stoeltje vaak hun lach in te houden om de zieke taferelen die zich vaak tijdens een wedstrijd afspelen. Het laatste waar ze zich mee bezighouden, is opletten of raddraaiertjes in het gareel blijven.
4) Ik heb erover gedacht de topictitel uit te breiden met de vakken W, Y en Z. Dit kan echter altijd nog, bijvoorbeeld na een voetbalavond waarop de misdragingen van afgelopen donderdag worden overtroffen.
surdiefinnis
Regelmatige invaller
Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 oktober 2002
ArnoldScholten
Ballenjongen
Reg.: 3 februari 2005
marlboro
Vedette
Uit: 020
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 23 december 2000
quote:Ik weet dat er ADO supporters zitten, maar dat is wel afgenomen sinds ze zijn gepromoveerd.
ArnoldScholten schreef:
uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er in vak x vaak "supporters" zitten van een andere club die bijv. bij ADO of AZ op de "zwarte" lijsten staan en alleen maar uit zijn op rottigheid. Nu is de vraag, hoe komen die daar?
Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Algemeen Feyenoord Forum » VAK X: WEG ERMEE

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 22,7% dat Anderlecht wint van Hamburger SV. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Vitesse.
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!