Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
VAK X: WEG ERMEE
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Poster
Topic: VAK X: WEG ERMEE 
F-Fan
Vedette

Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 26 februari 2005 om 22:24:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
cruzcontrol schreef:

Regelt dat dan zelf he, stelletje schreeuwlelijkerds, klaag en jank niet maar doet zelf es iets! Maar nee, tegenwoordig moet alles als een voorgekauwd produkt toegeleverd worden..

Nou, CC. Als ik zou weten wie het was, zou ik direct de politie bellen, want ik walg van die netten! Andere mensen moeten het initiatief nemen om die debiel uit de Kuip te kunnen verbannen! Mensen die weten wie hij is!
 Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006

Vak: Maastribune - V
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 26 februari 2005 om 23:01:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'politie bellen'....
 Help mods!
Pool: 1970e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1211e / 768e / 1246eOpstelling: incompleet
curvanord
Bankzitter

Uit: Capelle aan den ijssel
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 1 januari 2005
Gepost op 26 februari 2005 om 23:08:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

opgerot met die ***** netten !!!!!! en wat betreft dat rotje was gewoon een incident en die aanstekers kwam doordat die portugezen zaten te provoceren ik vind t nog mee vallen maar dan krijg ik nu waarschijnlijk weer de hoon maar heb t helemaal gehad met netwerk 75% is hier teletekst supporter volgens mij
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 7 maart 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 23:08:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Berserker
Internationale topspeler

Uit: Stilburg of Chillburg daar zijn de meningen over verdeeld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 23:19:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frenkuitrsd schreef:

(...)

lijkt mij allemaal sterk !!!!!!
zeker als iemand het heeft gezien uit vakQQ waar wij ook zitten.
moet ie toch verdomd goede ogen en redenen hebben om iemand zo te beschuldigen zonder dat je het zeker weet

Ik beschuldig niemand, ik zeg dat ik het idee had dat ze hem zochten. Dat is iets heel anders.

Ik heb veel worteltjes op daarom zie ik zo goed

On Topic :

Wel mooi stuk uit Lunatic News. Hopelijk leest Ruud het ook.
 Help mods!
Pool: 114e, Feyenoord-Sparta 4-1 (2-0)MotM NEC-Feyenoord: De GuzmanBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 434e / 800e / 516eOpstelling: 4-4-2
sjfey
Bankzitter

Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 10 februari 2000
Gepost op 26 februari 2005 om 23:46:06.       MSN: -      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat degene die gezien hebben welke persoon die bommen gooide, dit moeten melden! Een echte supporter doet dat voor zijn/haar club!
Mischien moet vak x tijdens de euopese wedstrijden wel dicht!
 Help mods!
Pool: 789e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.497,0VoVo: 938e / 893e / 916eOpstelling: incompleet
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006

Vak: Maastribune - V
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 26 februari 2005 om 23:49:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Politie bellen, melden, aangeven....

Wanneer gebeurde dat ook weer eerder.... Meer NL die die dat deden, dan die VOOR de capitulatie daadwerkelijk in het verzet zaten.

Nee, een aantal jaren geleden werd dit 'onderling' opgelost!
 Help mods!
Pool: 1970e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1211e / 768e / 1246eOpstelling: incompleet
sjfey
Bankzitter

Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 10 februari 2000
Gepost op 26 februari 2005 om 23:49:55.       MSN: -      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
curvanord schreef:

opgerot met die ***** netten !!!!!! en wat betreft dat rotje was gewoon een incident en die aanstekers kwam doordat die portugezen zaten te provoceren ik vind t nog mee vallen maar dan krijg ik nu waarschijnlijk weer de hoon maar heb t helemaal gehad met netwerk 75% is hier teletekst supporter volgens mij

Erg zielig dat je je zo laat kennen!
Wie gooit er nu een rotje op het veld! Je weet dan toch dat de wedstrijd stil gelecht wordt. En over die aansteker, als ze provoceren moet je er juist niet op ingaan! want nu hebben de portugezen hun doel toch gehaalde en wij niet! Hoe stom kun je zijn!

[Dit bericht is veranderd door sjfey (op 26 februari 2005 23:51:29).]
 Help mods!
Pool: 789e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.497,0VoVo: 938e / 893e / 916eOpstelling: incompleet
Moulijn Rouge
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - UU
Reg.: 19 september 2003
Gepost op 27 februari 2005 om 01:13:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fouilleren op rotjes ed is een lastige zaak en voor zover ik weet is er nog geen 'poort-systeem' uitgevonden dat ervoor zorgt dat het kruit spontaan tot ontbranding komt als je er doorheen loopt.....als ze dat wèl hadden, ik denk aan een soort 'hitte-poortje', dan zou je het wel laten om met vuurwerk in je onderbroek door zo'n poort te lopen

Het vervangen van aanstekers door lucifers is waarschijnlijk ook weer geen optie want goed beschouwd zijn lucifers weer een vorm van klein vuurwerk..... het wachten is dus op de uitvinding van een nieuw product, dat speciaal voor halve garen op de markt moet worden gebracht, de zogenaamde ZACHTE aansteker, de aansteker die aanvoelt alsof je een klapzoen van een lekkere meid krijgt als 'ie tegen je kop wordt gesmeten.
NB: wie van de Kuipgangers hebben er vrijdag allemaal een nieuwe aansteker gekocht????? Heel verdacht dus!

En tenslotte de werpmuntjes, hoe kan je dat probleem ooit oplossen?
Ik weet wel iets: tijdelijke waardevermeerdering van muntgeld in de Kuip, of anders gezegd: de prijzen voor alle natjes en droogjes halveren, wat zeg ik, door vier delen! De zwaarste en dus gevaarlijkste munt, het 2-euro-muntstuk wordt dan tijdelijk 8 euro waard, en dat is, omgerekend voor de gulden-die-hards, fl. 17,60 (!!!) en ik weet zeker dat geen enkele gek er ook maar over piekert om in één worp met slechts één muntje fl. 17,60 op het veld te pleuren!
 Help mods!
Mario
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Waalwijk
Reg.: 10 juni 2001
Gepost op 27 februari 2005 om 09:46:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moulijn Rouge schreef:
ik weet zeker dat geen enkele gek er ook maar over piekert om in één worp met slechts één muntje fl. 17,60 op het veld te pleuren!

Ik heb er wel eens een gezien die tegen 020 zijn mobiel het veld op pleurde...

Help mods!
rikkosikko
Aanstormend talent

Uit: Emmen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 september 2000
Gepost op 27 februari 2005 om 10:56:40.       MSN: rikkosikko@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
curvanord schreef:

Er zijn ook nog mensen die niet de mogelijkheid hebben om altijd naar wedstrijden toe te gaan, dus ik schaam me er niet voor om teletekst-supporter te zijn.
 Help mods!
Pool: 108e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
r.HelmZ
Vedette

Uit: Barneveld
Reg.: 18 augustus 2003
Gepost op 27 februari 2005 om 11:49:31.         MSN: helms_robin@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het word allemaal opgeblazen door de media, en als die portugezen niet zo toneelstuk opvoerden was er niet eens zoveel aan de hand geweest...

aanstekers gooien, hoe vaak gebeurt dat niet???
vuurwerk gooien , gebeurt ook wel bijna elke wedstrijd...

ik praat het niet goed maar het word allemaal gewoon zwaar overdreven... als die portugezen gewoon waren blijven staan stonden die netten er nu niet...
 Help mods!
Pool: 2116e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.226,7VoVo: 1793e / - / 1926eOpstelling: 4-4-2
FR Casuals
Meervoudig international

Uit: Vlaardingen
Reg.: 27 augustus 2004
Gepost op 27 februari 2005 om 12:11:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
curvanord schreef:

Help mods!
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 27 februari 2005 om 17:16:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

SJFey...ben het helemaal met je eens!
 Help mods!
Pool: 598e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
frenkuitrsd
Nationale topspeler

Uit: brembos
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 10 juli 2003
Gepost op 27 februari 2005 om 20:33:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
curvanord schreef:

denk dat het wel wat meer is dan 75% !!!!!!!!!!!!
ze vallen allemaal van eigens door de mand

you can't ban a feyenoord fan
 Help mods!
Pool: 2092e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.498,4VoVo: -Opstelling: incompleet
de kale
Regelmatige invaller

Uit: spijkenisse
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 9 november 2004
Gepost op 27 februari 2005 om 21:18:04.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

denk dat het wel wat meer is dan 75% !!!!!!!!!!!!
ze vallen allemaal van eigens door de mand

you can't ban a feyenoord fan

ha die frenk hoe was het op x vanmiddag????
 Help mods!
Pool: 2236e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 669e / 379e / 689eOpstelling: incompleet
ditbenikje()ren
Ballenjongen

Uit: Sliedrecht
Reg.: 14 maart 2000
Gepost op 28 februari 2005 om 19:38:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

0) De topictitel is inderdaad overdreven, maar lokt wél des te meer mensen aan. Daarom kan ik de topictitel dan ook het predicaat 'geslaagd' meegeven.

1) Die netten werken niet; de gaten die erin zitten, zijn veel te groot; hier kunnen nog makkelijk muntstukken doorheen geworpen worden. Bovendien is er onder de netten nog voldoende ruimte open om bijv. strijkers het veld op te gooien. En lukt het de eerste worp niet, dan zeker de tweede. Mijn advies; een net met een grotere dichtheid (van dat groene spul met cirkelvormige, kleinere gaatjes). Of desnoods een glazen wand, net als die wanden die nu diagonaal in de hoeken vakken scheiden; maar dan niet alleen ter plaatse van vak X maar het hele veld rond; immers; gejuicht wordt er 9 van de 10 keer langs de zijlijn, en in de vakken W, Y en Z is de onderlinge samenhang volgens mij stukken minder dan in vak X. (Met andere woorden; in vak W, Y en Z zal men een raddraaier eerder aanwijzen dan in vak X, waar vrijwel 100% van de mensen een seizoenkaart heeft en men min of meer 'bevriend' is met elkaar)

2) Als na het zien van een foto als op 'bladzijde 3' van dit topic de dader nog steeds vrij rondloopt, mankeert er behalve aan de dader toch vooral wat aan diegenen die hebben gezien dat het ventje vuurwerk gooide. Zoals ik al zei over vak X: iedereen zal daar de hand boven elkaars hoofd houden, ga daar maar vanuit. Nu is het wel zo dat er bij Europa Cupwedstrijden beduidend meer niet-seizoenkaarthouders in een vak als vak X rond kunnen lopen; maar juist als de dader een niet-seizoenkaarthouder zou zijn geweest, had de rest van vak X deze vent toch in de kraag kunnen grijpen, zónder bang te zijn dat diezelfde vent op wat voor manier dan ook wraak zou kunnen nemen op ze.

3) Stewards op stoeltjes zijn -indien vrouwelijk- eerder een afleiding voor de toeschouwers dan een controlepost. Dergelijke figuren -die denken dat ze heel wat voorstellen- zitten op hun stoeltje vaak hun lach in te houden om de zieke taferelen die zich vaak tijdens een wedstrijd afspelen. Het laatste waar ze zich mee bezighouden, is opletten of raddraaiertjes in het gareel blijven.

4) Ik heb erover gedacht de topictitel uit te breiden met de vakken W, Y en Z. Dit kan echter altijd nog, bijvoorbeeld na een voetbalavond waarop de misdragingen van afgelopen donderdag worden overtroffen.

[Dit bericht is veranderd door ditbenikje()ren (op 28 februari 2005 19:40:40).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
mila
Regelmatige invaller

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 22 september 2003
Gepost op 28 februari 2005 om 21:51:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sjfey schreef:

Ik denk dat degene die gezien hebben welke persoon die bommen gooide, dit moeten melden! Een echte supporter doet dat voor zijn/haar club!
Mischien moet vak x tijdens de euopese wedstrijden wel dicht!

BOMMEN ???????

een rotje !
je lijkt gvd Meneer Gullit wel !
 Help mods!
Pool: 1806e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
curvanord
Bankzitter

Gepost op 28 februari 2005 om 22:16:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mila schreef:

(...)

BOMMEN ???????

een rotje !
je lijkt gvd Meneer Gullit wel !

inderdaad.... god wat kunnen mensen overdrijven zeg
 Help mods!
curvanord
Bankzitter

Gepost op 28 februari 2005 om 22:29:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MxDig schreef:

Nep-supporters... Misschien is het beter om voortaan alleen nog maar Malt bier te schenken en een preventieve alcoholcontrole te houden, want dit is echt te lomp voor woorden...

alsof het de schuld van de alcohol was jezus man waar heb jij je hersens gevonden ?

ik pleit voor echt
 Help mods!
seven
Vedette

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
Gepost op 28 februari 2005 om 22:51:16.       MSN: seven_u2@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als een paar mensen zo goed weten wie die gooier van dat rotje was dan is het toch simpel opgelost,niks politie,dat is te makkelijk,gewoon even eigen rechter spelen,dan denk ik ook niet dat tie nog ooit in de buurt van een feyenoord wedstrijd durft te komen,en die mensen die die aanstekers gegooid hebben zijn gezond bezig,die willen stoppen met roken,dat niemand dat door heeft zeg
 Help mods!
Pool: 329e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.468,9 (daag uit)VoVo: 704e / 872e / 753eOpstelling: 4-4-2
Roytjuh
Ballenjongen

Reg.: 15 januari 2005
Gepost op 28 februari 2005 om 23:11:08.       MSN: Roosen516@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ditbenikje()ren schreef:

0) De topictitel is inderdaad overdreven, maar lokt wél des te meer mensen aan. Daarom kan ik de topictitel dan ook het predicaat 'geslaagd' meegeven.

1) Die netten werken niet; de gaten die erin zitten, zijn veel te groot; hier kunnen nog makkelijk muntstukken doorheen geworpen worden. Bovendien is er onder de netten nog voldoende ruimte open om bijv. strijkers het veld op te gooien. En lukt het de eerste worp niet, dan zeker de tweede. Mijn advies; een net met een grotere dichtheid (van dat groene spul met cirkelvormige, kleinere gaatjes). Of desnoods een glazen wand, net als die wanden die nu diagonaal in de hoeken vakken scheiden; maar dan niet alleen ter plaatse van vak X maar het hele veld rond; immers; gejuicht wordt er 9 van de 10 keer langs de zijlijn, en in de vakken W, Y en Z is de onderlinge samenhang volgens mij stukken minder dan in vak X. (Met andere woorden; in vak W, Y en Z zal men een raddraaier eerder aanwijzen dan in vak X, waar vrijwel 100% van de mensen een seizoenkaart heeft en men min of meer 'bevriend' is met elkaar)

2) Als na het zien van een foto als op 'bladzijde 3' van dit topic de dader nog steeds vrij rondloopt, mankeert er behalve aan de dader toch vooral wat aan diegenen die hebben gezien dat het ventje vuurwerk gooide. Zoals ik al zei over vak X: iedereen zal daar de hand boven elkaars hoofd houden, ga daar maar vanuit. Nu is het wel zo dat er bij Europa Cupwedstrijden beduidend meer niet-seizoenkaarthouders in een vak als vak X rond kunnen lopen; maar juist als de dader een niet-seizoenkaarthouder zou zijn geweest, had de rest van vak X deze vent toch in de kraag kunnen grijpen, zónder bang te zijn dat diezelfde vent op wat voor manier dan ook wraak zou kunnen nemen op ze.

3) Stewards op stoeltjes zijn -indien vrouwelijk- eerder een afleiding voor de toeschouwers dan een controlepost. Dergelijke figuren -die denken dat ze heel wat voorstellen- zitten op hun stoeltje vaak hun lach in te houden om de zieke taferelen die zich vaak tijdens een wedstrijd afspelen. Het laatste waar ze zich mee bezighouden, is opletten of raddraaiertjes in het gareel blijven.

4) Ik heb erover gedacht de topictitel uit te breiden met de vakken W, Y en Z. Dit kan echter altijd nog, bijvoorbeeld na een voetbalavond waarop de misdragingen van afgelopen donderdag worden overtroffen.

Ik weet niet waar jij ut over heb met je vak x hand over de hoofd van elkaar.. maar iedereen in vak x heeft ook een tering hekel aan die vent..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
surdiefinnis
Bankzitter

Uit: Delft
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 oktober 2002
Gepost op 28 februari 2005 om 23:15:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De reacties op dit forum zijn illustratief hoe weinig
de jonge supporters de hand in eigen boezem steken en het walgelijke gedrag van betalers van een ticket in bljkbaar vak X vergoelijken. Ik denk dat toch 80% procent van de
betalende toeschouwers behoren tot huisvaders, gezinnen.
20% behoort tot de potentiële verziekers. Het probleem
is dat deze jongelui zich altijd definiëren tot "de trouwste supporters van Feynoord". Me reet. Me neus, daar
is nix van waar! Die anonieme lafaard(s) hebben ons Feyenoord een waarschijnlijke gigantische boete bezorgd en het is nog maar te hopen dat ons Feyenoord geen fysieke straf krijgt in de zin van zonder publiek een wedstrijd volgen of verbannen worden tot honderden kilometers als
cirkel rond de Kuip. Als die kolerelijer die dit gedaan heeft dit leest hoop ik dat hij de vliegende vinkentering krijgt of als zich hij bewust is van zijn smerige nazistische gedrag zich aanmeldt bij de politie.
 Help mods!
Pool: 2043e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1964e / 1512e / 1959eOpstelling: -
ArnoldScholten
Ballenjongen

Reg.: 3 februari 2005
Gepost op 28 februari 2005 om 23:19:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er in vak x vaak "supporters" zitten van een andere club die bijv. bij ADO of AZ op de "zwarte" lijsten staan en alleen maar uit zijn op rottigheid. Nu is de vraag, hoe komen die daar?
 Help mods!
marlboro
Internationale topspeler

Uit: 020
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 23 december 2000
Gepost op 28 februari 2005 om 23:30:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArnoldScholten schreef:

uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er in vak x vaak "supporters" zitten van een andere club die bijv. bij ADO of AZ op de "zwarte" lijsten staan en alleen maar uit zijn op rottigheid. Nu is de vraag, hoe komen die daar?

Ik weet dat er ADO supporters zitten, maar dat is wel afgenomen sinds ze zijn gepromoveerd.
 Help mods!
Pool: 790e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.473,1VoVo: 786e / 323e / 852eOpstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk