Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
VAK X: WEG ERMEE
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Poster
Topic: VAK X: WEG ERMEE 
pjbl
Basisspeler

Uit: Vriezenveen
Vak: -
Reg.: 17 februari 2004
Gepost op 26 februari 2005 om 01:29:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe is het mogelijk dat ze niet weten wie dat klere ding gegooid heeft, a kan die gozer slecht mikken was er zeker 5 meter naast, b er hangen overal camera's waarom registreren die niets, aanpakken die handel en helemaal in elkaar rossen die eikel, iets ander verhaal vind ik het van die aanstekers toch niet normaal zoals die spelers van Sporting de boel stonden te provoceren, dat doe je gewoon niet is vragen om moeilijkheden vlak voor het vak van de tegenstander en geen tien seconden of zo volgens mij stonden ze er wel een minuut met reservespelers en de grensrechter die stond gewoon mee te juichen ongeveer. Waar ik mezelf ook aan stoorde was dat het alleen maar om het vuurwerk en de aansteker ging en waarom niemand het heeft over de een na slechtste wissel in de geschiedenis van het voetbal, na het er uit halen van Basto klopte er helemaal geen reet meer van de verdediging, ze probeerde een soort van 1 op 1 te spelen maar sloeg echt nergens op, wilde jemeer druk zetten waren er legio andere mogelijkheden geweest bijvoorbeeld de compleet falende paauwe en of castelen wisselen was meer dan terecht geweest. En nu wil ik snel Pardo in Feyenoord 1 zien anders wordt ik echt boos, deze had het verschil kunnen brengen met zijn steekballetjes en scorend vermogen en niet het extra slot op de deur Paauwe. Nee Gullit het is makelijkom de supporters de schuld te geven, maar op enig tactisch vernuft heb ik je dit seizoen nog niet kunnen betrappen
 Help mods!
Pool: 1275e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.472,1VoVo: 514e / 915e / 506eOpstelling: 4-4-2
jordan_martin
Ballenjongen

Uit: zutphen
Uploads: 1
Reg.: 6 september 2004
Gepost op 26 februari 2005 om 11:33:20.         MSN: jordan271296@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

even over de bommengooiers van afgelopen donderdag....
het zijn sowieso geen feyenoordsupporters die dat doen!!!
dat doe je niet tegen je eigen club...
dus dan blijft de vraag over, wie haat feyenoord zo dat ze alles proberen te verzieken voor de club?
alsje de vraag zo stelt dan blijven er maar weinig over..
.....................020................
 Help mods!
Pool: 63e, Feyenoord-Sparta 5-1 (2-0)MotM NEC-Feyenoord: De GuzmanBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 293e / 819e / 395eOpstelling: 4-4-2
We shall not be moved
Nationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 oktober 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 11:49:35.         MSN: j_vannieuwenhuizen@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Naam van de topic lijkt me een beetje not-done, maar inhoudelijk gezien valt hier veel over te discussieren.
Dat we dadelijk weer achter netten zitten hebben we gedeelte aan ons zelf te danken, het kan gewoon niet zo zijn dat wanneer je in een vak zit met +- 3000 man je iets doet wat bizarre gevolgen kan hebben voor de club en dat niemand iets gezien heeft.
Dat is volslagen onmogelijk en dat haantjes gedrag om van X1 naar X4 te lopen om de bink uit hangen van wie heeft het gedaan slaat natuurlyk negerns op, dat is stoer doenerij, je moet preventie toepassen.
Er moet dus iets gebeuren waar alleen die vakken last van hebben, dit motiveert de vakbewoners om zelf meer de klauwtjes uit de mouwen te steken, dus geen netten want daar heb ik op T ook last van, ik zit meer te denken aan Italiaanse praktijken gewoon een type geluidswal langs deze vakken plaatsen wel doorzichtig).
Dit is gewoon nodig wanneer mensen een bom op het veld kunnen gooien terwijl er 3000 man omheen zitten en er meerder camera's draaien.
En dat van die stewards met de rug naar het veld toe zitten en het publiek aan te zitten staren werkt misschien voor het gevoel dat je in de gate gehouden wordt maar inhoudelijk levert het niets op deze mensen zijn na 10 minuten hun concentratie kwijt en kijken wel maar zien niets meer..
Dus of zelf meer ondernemen (het is tenslotte jullie vak) of plastic boarding om het veld of gedeelte van het veld..

En wat er in vakkie W gebeurt is keur ik niet goed maar kan ik wel mee leven, ze vroegen erom je mag juichen maar dat kan op 1 miljoen manieren dat hoeft niet perse met je hand bij je oor (terwijl er niet gezongen is richting Liedson) en met ze 8en voor het vak te gaan staan.
Ik vind dan moet je minimaal je bier gooien.

En er zijn ook andere oplossingen, kuip rook,wiet,bier en muntgeld vrij gewoon betalen met chipknip.
 Help mods!
Pool: 2127e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 822e / 215e / 831eOpstelling: incompleet
F-Fan
Vedette

Uit: Wateringen
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 26 februari 2005 om 13:19:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
We shall not be moved
Nationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 oktober 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 13:32:03.         MSN: j_vannieuwenhuizen@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

(plaatje)

Ik zat op vak T en wij hoorde dat het die gast was met die fel rode muts en licht blauwe jas.

Wie (her)kent hem???

Je kan ook zien dat iedereen naar hem kijkt, dus getuige genoeg zou je zegge en dat van dat stomme idee dat het een neus zou kunnen zijn, wie weet??

[Dit bericht is veranderd door We shall not be moved (op 26 februari 2005 13:33:56).]
 Help mods!
Pool: 2127e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 822e / 215e / 831eOpstelling: incompleet
srbijafeyenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 6 augustus 2004
Gepost op 26 februari 2005 om 14:59:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

(plaatje)

Volgens mij was het die gast met die gele jas en die donkere letters achterop...

Willen nu die mensen uit X die de werkelijke dader op een verschrikkelijke manier het hand boven het hoofd houden hun muil opentrekken ?

Het bestaat gewoon niet dat helemaal niemand dit gezien hebt, kom op zeg !

Ik heb er in het verleden vaak genoeg tussengezeten en het was altijd zo klaar als een klontje wie het was...

[Dit bericht is veranderd door srbijafeyenoord (op 26 februari 2005 15:00:22).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Berserker
Internationale topspeler

Uit: Stilburg of Chillburg daar zijn de meningen over verdeeld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 15:47:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
We shall not be moved schreef:

(...)

Ik zat op vak T en wij hoorde dat het die gast was met die fel rode muts en licht blauwe jas.

Wie (her)kent hem???

Je kan ook zien dat iedereen naar hem kijkt, dus getuige genoeg zou je zegge en dat van dat stomme idee dat het een neus zou kunnen zijn, wie weet??

Vanaf QQ had ik inderdaad ook het idee dat ze hem zochten.
Maar ja dan nog, hoe krijg je hem te pakken ??
 Help mods!
Pool: 114e, Feyenoord-Sparta 4-1 (2-0)MotM NEC-Feyenoord: De GuzmanBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 434e / 800e / 516eOpstelling: 4-4-2
mila
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 22 september 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 16:18:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aan de poort...

Daar was het afgelopen donderdag ook weer goed raak. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Lissabon. Om 20.15 uur stonden nog duizenden mensen voor de poorten van De Kuip. Om onduidelijke redenen duurde het weer veel te lang voordat mensen naar binnen mochten. Mensen stonden 35 minuten in de rij en kwamen daardoor te laat binnen. Bij de scanners bleek waarom. De scanapparaten zijn zo oud dat iedere kaart minimaal 20 keer langs de scanner moet worden gehaald alvorens deze het kaartje leest.

Feyenoord heeft twee seizoenen geleden de seizoenkaarten al aangepast om dit probleem te voorkomen. Hier is een chip in ingebouwd die op een radiosignaal (of iets dergelijks) werkt. Hierdoor wordt met 1 keer scannen het magische draaihek opengedraaid.

Welnu is dit allemaal nu zo ernstig. Ja!

Ondergetekende heeft heerlijk 35 minuten in de rij mogen staan en daardoor het begin van de wedstrijd gemist. Niemand vanuit de organisatie gaf ook maar even aan wat de vertraging veroorzaakte. Maar de beste mensen riepen bij poort 19 t/m 25 nog wel even het volgende om “helaas duurt het nog even voordat u naar binnen kan, daar kunnen wij niets aan doen, U had natuurlijk gewoon eerder van huis moeten gaan”. De mensen in de rij waren nog redelijk rustig maar na deze opmerking liepen de emoties snel hoog op. Welke idioot haalt het in zijn hoofd dat te zeggen? Ondergetekende was letterlijk alleen thuis geweest om een kaartje a 23 euro op te halen, had niet gegeten maar was uit zijn werk (ja echt sommige mensen werken !!, in tegenstelling tot sommige organisaties & spelers) direct richting Kuip vertrokken. 20.15 uur was dus zo vroeg mogelijk. Een ander mooi feit is terug te vinden in het COT onderzoek: Rotterdamse Hooligans van enkele jaren geleden. Uit dit onderzoek bleek onder andere dat ongeveer de helft van de bezoekers van wedstrijden van buiten de regio Rotterdam moeten reizen. Ik neem aan dat de meeste van deze mensen ook dagelijkse verplichtingen hebben en dus niet eerder aanwezig kunnen zijn.

Het is belachelijk dat supporters niet bij de poorten 16 t/m 18 in de rij mochten gaan staan. Enkele duizenden supporters ging boos en geërgerd het stadion binnen.

Iedereen heeft gezien wat er tijdens de wedstrijd gebeurde. Dat Van Dop vervolgens roept dat er een uitstekende veiligheidsorganisatie is, is natuurlijk prachtig. Wellicht dat ze de volgende keer dan ook nog fouilleren? Want dat gebeurde door de vertraging niet. Feyenoord heeft er dus NIET alles aan gedaan om het vuurwerk buiten de deur te houden. Wel werden er tientallen stewards langs het veld neergezet. Nee, dat helpt!

Nu heeft een enkele idioot met vuurwerk het weer verziekt. Het is echter veel te gemakkelijk (Gullit, Van Dop) om de schuld bij de supporters neer te leggen. Feyenoord is net zo schuldig. Organisatie, veiligheid, aankoopbeleid, instelling en ga zo maar door. Te triest voor woorden. Natuurlijk is het Legioen weer de dupe. De media en anderen blazen alles weer prachtig op, over beeldvorming gesproken:
“deed zich een kleine ontploffing voor” – Algemeen Dagblad
“Vuurwerkbom” – NOS
“een explosief” – Telegraaf
“vuurwerkbom” – Van Dop
“bommenwerpers” - Gullit
Mensen het was een rotje, niets minder niets meer.

En Ruudje... het volgende... waar haal jij het lef vandaan om in het Algemeen Dagblad van vandaag te roepen dat “We ook hebben verloren van de eigen fans”. Jij begrijpt er werkelijk helemaal niets van. Drie mensen verzieken het en die durf jij te vergelijken met mij en 30.000 anderen die al jarenlang in weer en wind achter Feyenoord staan, hun hele hebben en houwen zonder probleem in Feyenoord investeren. Mensen die wekelijks het land afreizen, zich helemaal schor schreeuwen en niets anders doen dan hun cluppie door dik en dun steunen. Hoe haal je het in je botte kop om te beweren dat je van door die mensen hebt verloren: SCHAAM JE DIEP! Die mensen zijn stuk voor stuk waardiger om op dat veld te staan in het heilige shirt dan jij en je hele selectie!

En Ruudje dit excuus “De gevolgen van de incidenten zouden de belangrijkste spelers kunnen aansporen naar andere clubs te verhuizen”, daar kan ik alleen maar heel hard om lachen. Dit is gewoon proberen je eigen falen alvast te verdoezelen. De echte spelers weten hoe het zit en verkassen echt niet om dit soort redenen. Wel omdat ze het niet eens zijn met speelwijze, opstelling en instelling van anderen!

Trouwens, hoe gevaarlijk was de situatie voor de poort eigenlijk. De druk naar voren was groot en het gevaar voor verdrukking aanwezig: Hoezo een uitstekende veiligheidsorganisatie. Oh je bedoelt die uitstekende observatie dat er een Portugees in vak V zat. Ja die was echt gevaarlijk en er was ook echt gevaar voor zijn eigen veiligheid.....pfttt....

Natuurlijk komt nu de discussie weer tot leven over netten achter de doelen. Onzin natuurlijk. Alsof die helpen! Er werden aanstekers gegooid vanaf de zijkant van het veld. De hele Kuip met netten dan maar? Bovendien wordt daarmee onrecht gedaan aan de echte supporters. Mensen die wel met hart en ziel op een juiste manier achter hun cluppie staan en die zelf al tijdens de wedstrijd op zoek gingen naar de daders! Goh, waarom hebben de diverse media daar geen aandacht aan besteed. Te bang dat uitkomt dat echte supporters niets met knalvuurwerk hebben en zich beschadigd, benadeeld en in hun goeie naam voelen aangetast door een idioot?

Ed C
bron lunatic news.
Gepubliceerd op: 26 februari 2005

Hulde voor dit stuk !!!
 Help mods!
Pool: 1806e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ninho-010
Ballenjongen

Uit: Capelle aan den IJssel
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 26 februari 2005 om 16:18:37.       MSN: ninho@scolla.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Berserker schreef:

(...)

Vanaf QQ had ik inderdaad ook het idee dat ze hem zochten.
Maar ja dan nog, hoe krijg je hem te pakken ??

diegene die naast em staat mept em naar beneden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
F-Fan
Vedette

Gepost op 26 februari 2005 om 16:19:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou geen blauwe jas aantrekken en een rode muts opdoen tegen RBC...

Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Kermit
Vedette

Reg.: 19 september 2004
Gepost op 26 februari 2005 om 16:28:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er had natuurlijk helemaal niets gegooid moeten worden. Aan de andere kant heb ik erg veel moeite met de provocaties en toneelstukjes die de portugezen opvoeren. Ik heb in een interview van ik meen Paul Bosvelt, ooit gelezen wat er in Portugal allemaal naar de tegenstanders gesmeten wordt. Scherp geslepen muntjes zijn wel het minste.
Die spelers zijn dus echt wel wat gewend en als je dan kijkt hoe ze hier reageren. Walgelijke mnannetjes zijn het en ik hoop dat de UEFA ook eens naar de beelden kijkt om het gedrag van de portugese spelers te beoordelen. Want ook dat gedrag maakt het voetbal kapot.
 Help mods!
Pool: 2223e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
FR Casuals
Meervoudig international

Uit: Vlaardingen
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 27 augustus 2004
Gepost op 26 februari 2005 om 17:17:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ONZIN!!!...
Een heel vak opheffen door 1 gestoorde?!
Zorg er voor dat je die gestoorde vind en leg hem een hoge boete en een levenslang stadionverbod op!!!

Het gaat een beetje ver om gelijk heel het vak op te heffen
 Help mods!
ikkuh
Vedette

Reg.: 28 november 2004
Gepost op 26 februari 2005 om 17:48:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ditbenikje()ren schreef:

Na vanavond is wel duidelijk wat er met VAK X moet gebeuren:

HET MOET WEG. IEDEREEN DIE ER NORMAAL GESPROKEN ZIT: WEG JULLIE

Ach vent ga naar je moeder toe Wat je nu zegt godverdomme word ik zo boos om!, ik zat er donderdag op x hartstikke gezellig daar! Nu is er een mafkees die vuurwerk(overigens ruim naast Ricardo, maar dat maakt niet uit!)gooit die kik je het stadion voorgoed uit en dat doe je ook met de mensen die ook grove dingen op het veld gooien!Niks vak x weg gewoon houden, altijd goede sfeer!!ga jij maar weg van dit forum dat vind ik een beter idee!
 Help mods!
Pool: 380e, Feyenoord-Sparta 2-1 (0-1)MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.465,2VoVo: 217e / 555e / 335eOpstelling: 4-5-1
Karim
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 26 februari 2005 om 18:19:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

26-02-2005: Netten terug en extra stewards langs lange zijde
[Bron: FR-Fans.nl]

Radio Rijnmond meldt dat Feyenoord, totdat de 'bommengooier' van afgelopen donderdag gepakt is, weer gebruik gaat maken van de netten langs de korte zijde. Dit om te voorkomen dat er nog meer gegooid gaat worden. Daarnaast zullen er langs de lange zijde (waarvandaan ook voorwerpen werden gegooid) meer stewards worden ingezet.

Laat iemand asjeblieft die vent erbij lappen!
 Help mods!
Pool: 195e, Feyenoord-Sparta 4-1 (2-0)MotM NEC-Feyenoord: De GuzmanBattle-rating: 1.570,6 (daag uit)VoVo: 100e / 396e / 205eOpstelling: 5-3-2
Roytjuh
Ballenjongen

Reg.: 15 januari 2005
Gepost op 26 februari 2005 om 18:37:43.       MSN: Roosen516@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Wie (her)kent hem???

Die gast doet zo iets niet.. spreek hem welis in De Kuip zoiets doet hij niet... ut was gwn 1 of ander puber die dat geflikt had...

[Dit bericht is veranderd door Roytjuh (op 26 februari 2005 18:38:43).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
ikkuh
Vedette

Reg.: 28 november 2004
Gepost op 26 februari 2005 om 18:39:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Roytjuh schreef:

(...)Die gast doet zo iets niet.. spreek hem welis in De Kuip zoiets doet hij niet... ut was gwn 1 of ander puber die dat geflikt had...

Nou. nou als iedereen ja aankijkt en jij staat met de rug naar hun toe lijk je me wel toch verdacht!
 Help mods!
Pool: 380e, Feyenoord-Sparta 2-1 (0-1)MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.465,2VoVo: 217e / 555e / 335eOpstelling: 4-5-1
Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05

Reg.: 7 maart 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 19:33:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Dat is volslagen onmogelijk en dat haantjes gedrag om van X1 naar X4 te lopen om de bink uit hangen van wie heeft het gedaan slaat natuurlyk negerns op, dat is stoer doenerij, je moet preventie toepassen.

Wel effectief.
 Help mods!
Roytjuh
Ballenjongen

Reg.: 15 januari 2005
Gepost op 26 februari 2005 om 19:46:20.       MSN: Roosen516@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

en die gozer die jullie denken dat het gedaan hebt.. gaat elke wedstrijd naar De Kuip dus ik zal zeggen doe je plicht..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
F-Fan
Vedette

Gepost op 26 februari 2005 om 19:48:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als jij 'm kent, bel dan ef als de sodemieter de politie, dan kan ik zondag normaal voetbal kijken, zonder netten!
 Help mods!
FR Casuals
Meervoudig international

Gepost op 26 februari 2005 om 20:18:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

Als jij 'm kent, bel dan ef als de sodemieter de politie, dan kan ik zondag normaal voetbal kijken, zonder netten!

Ja,inderdaad!
 Help mods!
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006

Vak: Maastribune - V
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 26 februari 2005 om 20:21:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Regelt dat dan zelf he, stelletje schreeuwlelijkerds, klaag en jank niet maar doet zelf es iets! Maar nee, tegenwoordig moet alles als een voorgekauwd produkt toegeleverd worden..
 Help mods!
Pool: 1970e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1211e / 768e / 1246eOpstelling: incompleet
FR Casuals
Meervoudig international

Gepost op 26 februari 2005 om 20:28:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
cruzcontrol schreef:

Regelt dat dan zelf he, stelletje schreeuwlelijkerds, klaag en jank niet maar doet zelf es iets! Maar nee, tegenwoordig moet alles als een voorgekauwd produkt toegeleverd worden..

Zou ik ook doen als ik die gast zou kennen
 Help mods!
frenkuitrsd
Nationale topspeler

Uit: brembos
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 10 juli 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 21:23:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mila schreef:

Aan de poort...

Daar was het afgelopen donderdag ook weer goed raak. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Lissabon. Om 20.15 uur stonden nog duizenden mensen voor de poorten van De Kuip. Om onduidelijke redenen duurde het weer veel te lang voordat mensen naar binnen mochten. Mensen stonden 35 minuten in de rij en kwamen daardoor te laat binnen. Bij de scanners bleek waarom. De scanapparaten zijn zo oud dat iedere kaart minimaal 20 keer langs de scanner moet worden gehaald alvorens deze het kaartje leest.

Feyenoord heeft twee seizoenen geleden de seizoenkaarten al aangepast om dit probleem te voorkomen. Hier is een chip in ingebouwd die op een radiosignaal (of iets dergelijks) werkt. Hierdoor wordt met 1 keer scannen het magische draaihek opengedraaid.

Welnu is dit allemaal nu zo ernstig. Ja!

Ondergetekende heeft heerlijk 35 minuten in de rij mogen staan en daardoor het begin van de wedstrijd gemist. Niemand vanuit de organisatie gaf ook maar even aan wat de vertraging veroorzaakte. Maar de beste mensen riepen bij poort 19 t/m 25 nog wel even het volgende om “helaas duurt het nog even voordat u naar binnen kan, daar kunnen wij niets aan doen, U had natuurlijk gewoon eerder van huis moeten gaan”. De mensen in de rij waren nog redelijk rustig maar na deze opmerking liepen de emoties snel hoog op. Welke idioot haalt het in zijn hoofd dat te zeggen? Ondergetekende was letterlijk alleen thuis geweest om een kaartje a 23 euro op te halen, had niet gegeten maar was uit zijn werk (ja echt sommige mensen werken !!, in tegenstelling tot sommige organisaties & spelers) direct richting Kuip vertrokken. 20.15 uur was dus zo vroeg mogelijk. Een ander mooi feit is terug te vinden in het COT onderzoek: Rotterdamse Hooligans van enkele jaren geleden. Uit dit onderzoek bleek onder andere dat ongeveer de helft van de bezoekers van wedstrijden van buiten de regio Rotterdam moeten reizen. Ik neem aan dat de meeste van deze mensen ook dagelijkse verplichtingen hebben en dus niet eerder aanwezig kunnen zijn.

Het is belachelijk dat supporters niet bij de poorten 16 t/m 18 in de rij mochten gaan staan. Enkele duizenden supporters ging boos en geërgerd het stadion binnen.

Iedereen heeft gezien wat er tijdens de wedstrijd gebeurde. Dat Van Dop vervolgens roept dat er een uitstekende veiligheidsorganisatie is, is natuurlijk prachtig. Wellicht dat ze de volgende keer dan ook nog fouilleren? Want dat gebeurde door de vertraging niet. Feyenoord heeft er dus NIET alles aan gedaan om het vuurwerk buiten de deur te houden. Wel werden er tientallen stewards langs het veld neergezet. Nee, dat helpt!

Nu heeft een enkele idioot met vuurwerk het weer verziekt. Het is echter veel te gemakkelijk (Gullit, Van Dop) om de schuld bij de supporters neer te leggen. Feyenoord is net zo schuldig. Organisatie, veiligheid, aankoopbeleid, instelling en ga zo maar door. Te triest voor woorden. Natuurlijk is het Legioen weer de dupe. De media en anderen blazen alles weer prachtig op, over beeldvorming gesproken:
“deed zich een kleine ontploffing voor” – Algemeen Dagblad
“Vuurwerkbom” – NOS
“een explosief” – Telegraaf
“vuurwerkbom” – Van Dop
“bommenwerpers” - Gullit
Mensen het was een rotje, niets minder niets meer.

En Ruudje... het volgende... waar haal jij het lef vandaan om in het Algemeen Dagblad van vandaag te roepen dat “We ook hebben verloren van de eigen fans”. Jij begrijpt er werkelijk helemaal niets van. Drie mensen verzieken het en die durf jij te vergelijken met mij en 30.000 anderen die al jarenlang in weer en wind achter Feyenoord staan, hun hele hebben en houwen zonder probleem in Feyenoord investeren. Mensen die wekelijks het land afreizen, zich helemaal schor schreeuwen en niets anders doen dan hun cluppie door dik en dun steunen. Hoe haal je het in je botte kop om te beweren dat je van door die mensen hebt verloren: SCHAAM JE DIEP! Die mensen zijn stuk voor stuk waardiger om op dat veld te staan in het heilige shirt dan jij en je hele selectie!

En Ruudje dit excuus “De gevolgen van de incidenten zouden de belangrijkste spelers kunnen aansporen naar andere clubs te verhuizen”, daar kan ik alleen maar heel hard om lachen. Dit is gewoon proberen je eigen falen alvast te verdoezelen. De echte spelers weten hoe het zit en verkassen echt niet om dit soort redenen. Wel omdat ze het niet eens zijn met speelwijze, opstelling en instelling van anderen!

Trouwens, hoe gevaarlijk was de situatie voor de poort eigenlijk. De druk naar voren was groot en het gevaar voor verdrukking aanwezig: Hoezo een uitstekende veiligheidsorganisatie. Oh je bedoelt die uitstekende observatie dat er een Portugees in vak V zat. Ja die was echt gevaarlijk en er was ook echt gevaar voor zijn eigen veiligheid.....pfttt....

Natuurlijk komt nu de discussie weer tot leven over netten achter de doelen. Onzin natuurlijk. Alsof die helpen! Er werden aanstekers gegooid vanaf de zijkant van het veld. De hele Kuip met netten dan maar? Bovendien wordt daarmee onrecht gedaan aan de echte supporters. Mensen die wel met hart en ziel op een juiste manier achter hun cluppie staan en die zelf al tijdens de wedstrijd op zoek gingen naar de daders! Goh, waarom hebben de diverse media daar geen aandacht aan besteed. Te bang dat uitkomt dat echte supporters niets met knalvuurwerk hebben en zich beschadigd, benadeeld en in hun goeie naam voelen aangetast door een idioot?

Ed C
bron lunatic news.
Gepubliceerd op: 26 februari 2005

Hulde voor dit stuk !!!

deel deze menig ook hondert procent!!!!!!!
vind dat het allemaal weer erg opgeblazen word
paar jaar geleden liepen er psvee supporters op het veld,toen werd er noch niet zo'n ophef gemaakt als een rotje bij ons nu !!!!!

wat een gezeik

vind dat feyenoord ook niet teveel moet zeiken over de te gaan krijgen geldboete !!!!!!!

35000 x gemiddeld €40 leverd genoeg op om die boete te dokken!!!!!
 Help mods!
Pool: 2092e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.498,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 21:26:08.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frenkuitrsd schreef:

(...)

deel deze menig ook hondert procent!!!!!!!
vind dat het allemaal weer erg opgeblazen word
paar jaar geleden liepen er psvee supporters op het veld,toen werd er noch niet zo'n ophef gemaakt als een rotje bij ons nu !!!!!

wat een gezeik

vind dat feyenoord ook niet teveel moet zeiken over de te gaan krijgen geldboete !!!!!!!

35000 x gemiddeld €40 leverd genoeg op om die boete te dokken!!!!!

hoeso 35000 x 40... ?? je denk toch niet dat ik voor zoon stel mongolen ga betalen?? (die 'bommenwerpers' dan)... laat hun alles maar betalen...
 Help mods!
Pool: 1807e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.437,8VoVo: 843e / 426e / 870eOpstelling: 4-4-2
frenkuitrsd
Nationale topspeler

Uit: brembos
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 10 juli 2003
Gepost op 26 februari 2005 om 22:19:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Roytjuh schreef:

(...)Die gast doet zo iets niet.. spreek hem welis in De Kuip zoiets doet hij niet... ut was gwn 1 of ander puber die dat geflikt had...

lijkt mij allemaal sterk !!!!!!
zeker als iemand het heeft gezien uit vakQQ waar wij ook zitten.
moet ie toch verdomd goede ogen en redenen hebben om iemand zo te beschuldigen zonder dat je het zeker weet

Help mods!
Pool: 2092e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.498,4VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk