Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
VAK X: WEG ERMEE
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Poster
Topic: VAK X: WEG ERMEE 
sander.com
Internationale topspeler

Uit: Den Haag
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 14 februari 2005
Gepost op 25 februari 2005 om 13:00:43.     MSN: san.der@mailcity.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

juist wel, dat doelpunt vieren, was de reinste uitlokking..ik heb nog op mijn netvlies staan dat richard witschge helemaal ondergegooid werd bij corners en er niets geraakt werd, en nu zou in een keer 2 gasten geraakt zijn?!?

Ricardo is ook de reinste commediant, dus sporting heeft het gewoon goed gedaan.

Het overspannen reageren is met name door de aanstellerij van lissabon, die dat gewoon uitbuiten.

Ban die herzenlosen gewoon uit het stadion door een meldingsplicht. hoe moeilijk kan het zijn. Anders irisscan net als bij de discotheken. Dat kost even veel tijd als fouilleren en is 100x zo keer effectiever. Fouilleren heeft duidelijk ook compleet geen zin!

Vertel mij maar ff welke discotheek een irisscan heeft
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dutch Lumberjack
Regelmatige invaller

Reg.: 26 april 2002
Gepost op 25 februari 2005 om 13:09:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MxDig schreef:

Nep-supporters... Misschien is het beter om voortaan alleen nog maar Malt bier te schenken
Wordt er tegenwoordig alcohol geschonken in De Kuip dan??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
srbijafeyenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 6 augustus 2004
Gepost op 25 februari 2005 om 13:27:49.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Veel mensen in X moeten gezien hebben wie dat vuurwerk naar Ricardo gooide, waarom heeft niemand die gast bijvoorbeeld de gracht ingepleurd ?
En waarom is die mongool op W van die blauwe aansteker nog niet klinisch doodgemept ?

In de tijd dat ik mij nog in dat soort vakken begaf (en dat is nog niet zo heel lang geleden...) werd zo iemand meteen voor zijn muil geslagen en door de echte Feyenoordfans meteen afgevoerd.

De mentaliteit is daar blijkbaar zo veranderd dat het gros van de mensen aldaar niets wil ondernemen tegen zo iemand. En hiermee eigenlijk aangeven dat ze het wel stoer vinden, zo'n rotje op het veld. Trieste constatering.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Terror W1
Nationale topspeler

Uit: Oud-Beijerland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 juli 2001
Gepost op 25 februari 2005 om 14:03:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
rikkosikko schreef:

(...)

Als dit één hersenloze is dan zaten er op z'n minst tien andere in de buurt die het wel gezien moeten hebben, maar niks doen. Dat is ook lekker hersenloos. Het hele vak wegdoen is ook geen optie, over het algemeen wordt er wel voor sfeer gezorgd, maar als er iets gebeurt dan komt het bijna altijd bij X of W vandaan.
En wat is er mis met voor de buis zitten? Of ben je dan geen supporter?

er gingen zeker veel gasten op zoek naar die vuurwerkgooier hoor! en nee er is niks mis met voor de buis zitten, maar wel als je daarnaast gaat zitten kankeren op het publiek en hele vakken gaat generaliseren!
 Help mods!
Druijf
Vedette

Uit: Bleiswijk
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 14 juli 2002
Gepost op 25 februari 2005 om 14:13:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even voor de internethoolies: Na het vuurwerkincident was er een mislukte 'etnische'-zuivering, men probeerde er dus weldegelijk wat aan te doen. Heb niet gezien hoe het uiteindelijk is afgelopen, maar dat het niet geaccepteerd werd is duidelijk. Overigens zong de hele 1e ring: "het zijn maar joden die gooien" en "Rot op, en kom nooit meer terug". Ook een groot gedeelte van vak X zong dat.

Dus willen de internet-hoolies nu aub hun kop dicht houden, door het hele 'Legioen' of 1 bepaald vak over 1 kam te scheren?!
 Help mods!
Kalou jr
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 25 februari 2005 om 14:23:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon een grote plexiglas ruit die de hele partaire afsluit. Het gaat altijd mis met een aantal randdebielen die er zitten.

En mensen die zeggen dat het maar een is:

minstens 20 mensen zeggen er niks van te weten terwijl ze het moeten hebben gezien.

Verhaal de boete maar gewoon op de mafkezen die er gooide.
 Help mods!
Pool: 503e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 657e / 1288e / 601eOpstelling: 4-5-1
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 25 februari 2005 om 14:27:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Terror W1 schreef:

houd je grafmuil joh, alsof het hele vak meteen slecht is!!!! het was gewoon een hersenloze die dat rotje gooide, en jij zat waarschijnlijk voor de buis Rot op man

als je het tegen mij hebt, dan had ik waarschijnlijk duidelijker moeten zijn

ik bedoelde de hersenloze die de rotjes gooide EN niet geheel vak X.

Daarnaast zat ik NIET voor de buis, want als jij een beetje uit je doppen kijkt, zit ik altijd in RR, staat onder iemands naam

quote:
sander.com schreef:

(...)

Vertel mij maar ff welke discotheek een irisscan heeft

alcazar in puttershoek, meestal wel bekend vanwege de hardcore feest. Passysteem met irisscan. Willen ze verder gaan invoeren, beetje offtopic is het wel, maar geeft wel aan de er meer aangedaan kan worden dan nu het geval is.

[Dit bericht is veranderd door hodie (op 25 februari 2005 14:30:49).]
 Help mods!
Pool: 706e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.488,0VoVo: 763e / 430e / 786eOpstelling: 4-2-4
Dutch Lumberjack
Regelmatige invaller

Reg.: 26 april 2002
Gepost op 25 februari 2005 om 14:38:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
srbijafeyenoord schreef:
En waarom is die mongool op W van die blauwe aansteker nog niet klinisch doodgemept ?

In de tijd dat ik mij nog in dat soort vakken begaf (en dat is nog niet zo heel lang geleden...) werd zo iemand meteen voor zijn muil geslagen en door de echte Feyenoordfans meteen afgevoerd.

Mwa, dat lijkt me een beetje overdreven. Ik heb zo al eens een keer Bergdolmo tegen de vlakte zien gaan toen hij nét even iets te dicht bij vak W het doelpunt van Van der Vaart meevierde. Ik kan me ook een ijsbal op Bouma zijn oog herinneren en een appel op de kop van Blind. Ik herinner me toch niet dat er toen iemand klinisch dood is gemept.

Neemt niet weg dat die vuurwerkgooier het inderdaad verdient om dood gemept te worden. Die aanstekers zijn echter niets bijzonders, alleen de gevolgen zijn deze keer wat groter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
F-Fan
Vedette

Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 25 februari 2005 om 14:54:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ditbenikje()ren schreef:

Na vanavond is wel duidelijk wat er met VAK X moet gebeuren:

HET MOET WEG. IEDEREEN DIE ER NORMAAL GESPROKEN ZIT: WEG JULLIE

Hou je grote tering muil, man! Dit slaat nergens op! Dit was een eenmansactie! Hier heeft vak X niets mee te maken! Dus jij wil mij weg hebben uit de Kuip? Ik zit er tenminste wel, jij niet!

Dat rotje was inderdaad een domme actie, maar hij heeft het direct geweten. De mensen die zich daar verantwoordelijk voor voelde zochten 'm op en ik dacht te zien dat er een paar flinke tikken zijn uitgedeeld!

Ga lekker tegen je vriendjes dit schapen gedrag lopen schreeuwen, sukkel!

Dit heeft weinig met Feijenoord supporters te maken. Direct na het incident keerde de hele 1ste ring, vak X en W zich tegen die hersenloze debiel! Kijk dan daar ook naar en niet alleen naar Eddy ten Evert luisteren!

[Dit bericht is veranderd door F-Fan (op 25 februari 2005 14:56:52).]
 Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
master Martijn
Aanstormend talent

Uit: Waddinxveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 september 2001
Gepost op 25 februari 2005 om 15:02:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

(...)

Dat rotje was inderdaad een domme actie, maar hij heeft het direct geweten. De mensen die zich daar verantwoordelijk voor voelde zochten 'm op en ik dacht te zien dat er een paar flinke tikken zijn uitgedeeld!

Dit heeft weinig met Feijenoord supporters te maken. Direct na het incident keerde de hele 1ste ring, vak X en W zich tegen die hersenloze debiel! Kijk dan daar ook naar en niet alleen naar Eddy ten Evert luisteren!

Klopt, ik heb inderdaad (vanuit vak S) gezien dat er een groep daar naartoe gelopen is.

Ik heb er verder niet echt meer op gelet wat er precies gebeurt is, maar volgens mij heeft 'ie het wel geweten.

[Dit bericht is veranderd door master Martijn (op 25 februari 2005 15:05:01).]
 Help mods!
Pool: 72e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
F-Fan
Vedette

Uit: Wateringen
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 25 februari 2005 om 16:59:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Helaas ziet de media en helaas zelfs onze eigen mede supporters en de trainer van onze club de kans om het hele Legioen ervoor verantwoordelijk te houden!
Vak X wordt direct zwart gemaakt, het Legioen wordt zwart gemaakt. En waarvoor? Voor een hersenloze debiel?

Mensen moeten eerst eens gaan nadenken en niet gaan lopen bleren als ze niet weten waar ze over praten.
 Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Regi
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 26 november 2000
Gepost op 25 februari 2005 om 17:15:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KIJK! En zo moeten we dat aanpakken! We laten ons niet verpesten door zo'n drol!
 Help mods!
Pool: 1980e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.437,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ruudy
Vedette

Reg.: 20 juli 2004
Gepost op 25 februari 2005 om 17:23:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

LEVENSLANG STADIONVERBOD VOOR DADERS’

Feyenoord zal alles in het werk stellen om de veroorzakers van de problemen tijdens het duel met Sporting Lissabon te achterhalen. De daders wacht een levenslang stadionverbond en bovendien zal Feyenoord eventuele financiële schade op hen verhalen. Dat verklaarde Jan Willem van Dop, het directielid verantwoordelijk voor veiligheid in het stadion, vrijdag tijdens een persconferentie.

Voorafgaand aan en tijdens Feyenoord-Sporting werd er door mensen op de vakken op de Noordzijde met vuurwerk gegooid. Kort na eerste doelpunt van Sporting werd er vanaf de parterrevakken op de lange zijde bovendien eerst met bier en later met voorwerpen zoals aanstekers naar de Portugese spelers gegooid, waarbij Enakarhire zelfs op het hoofd werd getroffen. De Duitse arbiter Meyer zag zich daarna genoodzaakt de wedstrijd tijdelijk te staken. Op grond van de gebeurtenissen kan Feyenoord vermoedelijk een zware straf van de UEFA verwachten.

‘De club wordt door dit soort lieden ernstig gedupeerd’, verklaarde Van Dop. ‘Dit heeft op alle vlakken gevolgen en we doen er daarom in samenwerking met justitie en politie daarom alles aan om de daders te vinden. De videobeelden worden inmiddels uitgebreid bestudeerd en we hopen ook, zeker voor de toekomst, op sociale controle van de supporters. ’

Noodgedwongen zint Feyenoord ook op wegen om herhaling te voorkomen. ‘Wat moet je nog doen’, vroeg Van Dop zich af. ‘Het is mogelijk om opnieuw netten te plaatsen. Je kan overwegen om de parterrevakken bij dit soort wedstrijden niet meer te verkopen en je kan nog méér stewards inzetten dan we al doen. Het zal duidelijk zijn dat het Feyenoord in alle gevallen veel geld kost. Geld dat we veel liever aan het voetbal besteden.’
 Help mods!
Pebbs
Vedette

Uit: Boefjesstad
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 25 februari 2005 om 17:42:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan schreef:

Helaas ziet de media en helaas zelfs onze eigen mede supporters en de trainer van onze club de kans om het hele Legioen ervoor verantwoordelijk te houden!
Vak X wordt direct zwart gemaakt, het Legioen wordt zwart gemaakt. En waarvoor? Voor een hersenloze debiel?

Mensen moeten eerst eens gaan nadenken en niet gaan lopen bleren als ze niet weten waar ze over praten.

Juistem. Het was duidelijk te zien en te horen dat veel mensen zich tegen die eikel keerden. Er werd niet voor niets rot op en kom nooit meer terug en het zijn de joden die gooien gezongen. Het is zo jammer dat het hele legioen er op aangekeken wordt. Er zijn zat echte supporters bij, wat gister maar weer bleek toen er gewoon gezongen werd na die 0-2! En die debielen hier die alles over 1 kam scheren en maar vinden dat het vak opgeheven moet worden. Ga maar lekker verder slapen!1 Als je er niet bij bent geweest bemoei je er dan ook niet mee als je niet alles weet!!

[Dit bericht is veranderd door Pebbs (op 25 februari 2005 17:42:31).]
 Help mods!
Pool: 2030e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Regi
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 26 november 2000
Gepost op 25 februari 2005 om 18:02:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik was zelf bij die wedstrijd. En er zijn een paar klere lijers die het kapot gemaakt hebben. Die niet begrijpen wat ze doen.

Het gooien van wat dan ook mag NOOIT goed gepraat worden. Verschuilen achter emoties is ZEER zwak! Reageer je woede af door met z'n alle de club te steunen!!

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat zo'n groepje klerelijers die strijkers enzovoorts gooien niet door de rest van het vak eruit geschopt wordt.

Het is toch dwaas dat als je Hamas Hamas... niet meezingt mensen om te heen je aankijken alsof je van Mars komt. En als er mensen zijn die strijkers gooien durven we er ineens niets van te zeggen. Dit probleem kan niet opgelost worden door de politie of door Feyenoord. Dit moeten we ZELF doen. Als Feyenoord Legioen.

Ik roep dan ook alle Feyenoord supporters, die houden van hun club (en dus niet hun eigen emoties boven het clubbelang plaatsen) op om mensen die zich Feyenoord-onwaardig gedragen het vak uit te pesten! Schop ze er maar uit als ze het doen. Het zijn gewoon eikels die de club kapot maken en die ze het verder niets interesseert!!!

Gelukkig heb ik ook gisteren gezien dat die echte supporters er zijn..
Het gooien van wat dan ook is gewoon dom, die gasten verdiennen een rotschop.

You'll Never Walk Alone

[Dit bericht is veranderd door Regi (op 25 februari 2005 18:04:08).]
 Help mods!
Pool: 1980e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.437,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Roanrike
Vaste waarde in elftal

Uit: Spijkenisse
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 25 februari 2005 om 19:06:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben blij dat een "deel" van de "harde"kern even polshoogte ging nemen wie het was, en geloof me die EIKEL die het was is de rest van de tijd (als die nog durft te komen) zijn leven niet zeker
Ben trouwens ook nog steeds op zoek naar die gozer die (toen ik op het stoepje stond) een rotje naar mijn kop gooide, notabene een vrijwilliger en bovenal Feyenoord supoporter, die meehelpt met de sfeer actie
Voor degene die het was : ***** MONGOOL BEDANKT

Ron
 Help mods!
Pool: 2145e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Terror W1
Nationale topspeler

Uit: Oud-Beijerland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 juli 2001
Gepost op 25 februari 2005 om 21:33:06.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)
alcazar in puttershoek, meestal wel bekend vanwege de hardcore feest. Passysteem met irisscan. Willen ze verder gaan invoeren, beetje offtopic is het wel, maar geeft wel aan de er meer aangedaan kan worden dan nu het geval is.

nee hodie had het niet tegen jou..trouwens alcazar met iriscan dat heb ik nog niet gezien hoor..maar ben er ook al tijdje niet geweest..
 Help mods!
kaasdrol
Vedette

Uit: Schiedam
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2001
Gepost op 25 februari 2005 om 21:44:29.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wordt hier ook een beetje ziek over dat gezeik van het vuurwerk gooien in het algemeen. Ik heb er echt geen probleem mee, en zo zijn er volgens mij nog genoeg, als er vuurwerk in de gracht of onder X gegooid wordt. Niemand die er verder last van heeft. Op het veld gooien is heel wat anders, dat hoort gewoon niet...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.495,5VoVo: -Opstelling: incompleet
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006

Vak: Maastribune - V
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 25 februari 2005 om 22:06:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vuurwerk is gewoon prachtig! Hoe meer hoe beter, zeker die rode gloed van hele vakken gehuld in fakkels, prachtig, doet me denken aan begin 90, soms je haren compleet weggeschroeid door die lekkende krengen, maar het is toch ook niet voor mietjes, of wel soms!?

Maar om vuurwerk gewoon op het veld te pleuren is gewoon dom, zeker als er nog 80 procent of zo te spelen is!
Tuurlijk benadeel je dan je eigen ploeg, zeker als je weet dat je tegen die Portugezen speelt, komedianten tot en met, die alles aangrijpen om maar te winnen, tot in het geniepige toe, niet mijn stijl, maar zo werkt het wel met die gasten, zeker met een scheids uit Mofrika dan ook nog...

Dat van die aansteker is ook niet goed te praten, maar nog weer van een andere orde, je zal die lijers maar voor je neus hebben staan provoceren, heren TV kijkertjes...

Tuurlijk, je moet je beheersen, maar soms gaat dat wat makkelijker als een andere keer...

Dus houd de grote woorden wat dat betreft liever achterwege!

Voor de rest kwam heel Feijenoord gewoon tekort, Shit Happens!
 Help mods!
Pool: 1970e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1211e / 768e / 1246eOpstelling: incompleet
Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05

Reg.: 7 maart 2003
Gepost op 25 februari 2005 om 22:18:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Passysteem met irissysteem?

Krijg tieten!
 Help mods!
Karim
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 25 februari 2005 om 22:20:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De rest van het vak kan nu bewijzen dat je ze niet over een kam mag scheren. Er moeten daar een boel mensen hebben gezien wie het heeft gedaan en nog weet Feyenoord/de politie niks..... opmerkelijk.
 Help mods!
Pool: 195e, Feyenoord-Sparta 4-1 (2-0)MotM NEC-Feyenoord: De GuzmanBattle-rating: 1.570,6 (daag uit)VoVo: 100e / 396e / 205eOpstelling: 5-3-2
kaasdrol
Vedette

Uit: Schiedam
Reg.: 30 juni 2001
Gepost op 25 februari 2005 om 22:39:26.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Karim schreef:

De rest van het vak kan nu bewijzen dat je ze niet over een kam mag scheren. Er moeten daar een boel mensen hebben gezien wie het heeft gedaan en nog weet Feyenoord/de politie niks..... opmerkelijk.

Het is al meer gezegd, een rotje is snel gegooid. Je hoeft het echt niet door te hebben als het naast je gebeurd...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.495,5VoVo: -Opstelling: incompleet
droopy
Ballenjongen

Uit: Axel
Reg.: 5 oktober 2002
Gepost op 25 februari 2005 om 23:09:49.       MSN: terneuzen49@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we vooral niet bezig zijn elkaar allerlei ziektes toe te wensen door wat een of andere gek heeft uitgevreten.Helaas kan ik niet naar het stadion omdat ik een ziekte hebt die ik niemand toewenst.Een heel vak laten verdwijnen heeft geen enkele zin.Laten ze uit het vak de dader aanwijzen.Omdat het zeker moet zijn dat het gezien is door anderen.Als je een echte feyenoorder bent,geef je die vent aan.Dan ben je pas een echte suporter.Geloof me de straf die we krijgen zal niet bij een flinke boete blijven.Dit kost de club veel aanzien en vriendschappelijke wedstrijden in Europa??kunnen we vergeten.Laten we zondag onze club steunen,Maar dan zonder die vuurwerk gooier.Een fijne wedstrijd toegewenst.
 Help mods!
de kale
Regelmatige invaller

Uit: spijkenisse
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 9 november 2004
Gepost op 25 februari 2005 om 23:45:40.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik snap het niet
stuwards voor het vak camera's echte suporters en niemand die weet wie het is
voor mij onbergijpelijk
de echte suporters en feyenoord worden staks zwaar gestraft
waarom???
ik hoop dat hij de volgende bom maar gewoon vasthoudt

Help mods!
Pool: 2236e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 669e / 379e / 689eOpstelling: incompleet
wijnsteker
Ballenjongen

Reg.: 13 december 2004
Gepost op 26 februari 2005 om 00:05:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Idd belachelijk wat er allemaal in het stadion is gebeurd.Ik als trouwe kuip /buis zitter kan dit niet geloven.En laten we nou niet zeggen dat het om 1 persoon gaat.Het gaat degelijk wel om meerdere personen die de boel verzieken.We hebben meerdere knallen gehoord in de kuip dus dat is niet van 1 persoon.Ik heb meerdere aanstekers zien vliegen,dus dat was ook niet van 1 persoon.Dus laten we nou eindelijk gewoon de grote groep die het verzieken voor de goeie nou eindelijk eens goed aanpakken.Zodra we de gasten hebben gevonden,bij elke thuiswedstrijd aan een schandpaal voor de kuip zetten.Is kijken dat ze dan nog zo stoer zijn.

Met vriendelijke groet.een kuip/buis kijker.
 Help mods!
Pool: 1213e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk