Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
sander.com
Vedette
Uit: Den Haag
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 14 februari 2005
quote:Vertel mij maar ff welke discotheek een irisscan heeft
hodie schreef:
(...)
juist wel, dat doelpunt vieren, was de reinste uitlokking..ik heb nog op mijn netvlies staan dat richard witschge helemaal ondergegooid werd bij corners en er niets geraakt werd, en nu zou in een keer 2 gasten geraakt zijn?!?
Ricardo is ook de reinste commediant, dus sporting heeft het gewoon goed gedaan.
Het overspannen reageren is met name door de aanstellerij van lissabon, die dat gewoon uitbuiten.
Ban die herzenlosen gewoon uit het stadion door een meldingsplicht. hoe moeilijk kan het zijn. Anders irisscan net als bij de discotheken. Dat kost even veel tijd als fouilleren en is 100x zo keer effectiever. Fouilleren heeft duidelijk ook compleet geen zin!
Dutch Lumberjack
Regelmatige invaller
Reg.: 26 april 2002
quote:Wordt er tegenwoordig alcohol geschonken in De Kuip dan??
MxDig schreef:
Nep-supporters... Misschien is het beter om voortaan alleen nog maar Malt bier te schenken
srbijafeyenoord
Vedette
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 6 augustus 2004
Terror W1
Nationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 15 juli 2001
quote:er gingen zeker veel gasten op zoek naar die vuurwerkgooier hoor! en nee er is niks mis met voor de buis zitten, maar wel als je daarnaast gaat zitten kankeren op het publiek en hele vakken gaat generaliseren!
rikkosikko schreef:
(...)
Als dit één hersenloze is dan zaten er op z'n minst tien andere in de buurt die het wel gezien moeten hebben, maar niks doen. Dat is ook lekker hersenloos. Het hele vak wegdoen is ook geen optie, over het algemeen wordt er wel voor sfeer gezorgd, maar als er iets gebeurt dan komt het bijna altijd bij X of W vandaan.
En wat is er mis met voor de buis zitten? Of ben je dan geen supporter?
Druijf
Vedette
Uit: Bleiswijk
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 14 juli 2002
Kalou jr
Vedette
Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
hodie
Vedette
Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
quote:als je het tegen mij hebt, dan had ik waarschijnlijk duidelijker moeten zijn
Terror W1 schreef:
houd je grafmuil joh, alsof het hele vak meteen slecht is!!!! het was gewoon een hersenloze die dat rotje gooide, en jij zat waarschijnlijk voor de buisRot op man
quote:alcazar in puttershoek, meestal wel bekend vanwege de hardcore feest. Passysteem met irisscan. Willen ze verder gaan invoeren, beetje offtopic is het wel, maar geeft wel aan de er meer aangedaan kan worden dan nu het geval is.
sander.com schreef:
(...)
Vertel mij maar ff welke discotheek een irisscan heeft
Dutch Lumberjack
Regelmatige invaller
Reg.: 26 april 2002
quote:Mwa, dat lijkt me een beetje overdreven. Ik heb zo al eens een keer Bergdolmo tegen de vlakte zien gaan toen hij nét even iets te dicht bij vak W het doelpunt van Van der Vaart meevierde. Ik kan me ook een ijsbal op Bouma zijn oog herinneren en een appel op de kop van Blind. Ik herinner me toch niet dat er toen iemand klinisch dood is gemept.
srbijafeyenoord schreef:
En waarom is die mongool op W van die blauwe aansteker nog niet klinisch doodgemept ?
In de tijd dat ik mij nog in dat soort vakken begaf (en dat is nog niet zo heel lang geleden...) werd zo iemand meteen voor zijn muil geslagen en door de echte Feyenoordfans meteen afgevoerd.
F-Fan
Vedette
Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 26 december 2002
quote:Hou je grote tering muil, man! Dit slaat nergens op! Dit was een eenmansactie! Hier heeft vak X niets mee te maken! Dus jij wil mij weg hebben uit de Kuip? Ik zit er tenminste wel, jij niet!
ditbenikje()ren schreef:
Na vanavond is wel duidelijk wat er met VAK X moet gebeuren:
HET MOET WEG. IEDEREEN DIE ER NORMAAL GESPROKEN ZIT: WEG JULLIE
master Martijn
Lid 2e elftal
Uit: Waddinxveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 september 2001
quote:Klopt, ik heb inderdaad (vanuit vak S) gezien dat er een groep daar naartoe gelopen is.
F-Fan schreef:
(...)
Dat rotje was inderdaad een domme actie, maar hij heeft het direct geweten. De mensen die zich daar verantwoordelijk voor voelde zochten 'm op en ik dacht te zien dat er een paar flinke tikken zijn uitgedeeld!
Dit heeft weinig met Feijenoord supporters te maken. Direct na het incident keerde de hele 1ste ring, vak X en W zich tegen die hersenloze debiel! Kijk dan daar ook naar en niet alleen naar Eddy ten Evert luisteren!
F-Fan
Vedette
Uit: Wateringen
Reg.: 26 december 2002
quote:KIJK! En zo moeten we dat aanpakken! We laten ons niet verpesten door zo'n drol!
Dat rotje was inderdaad een domme actie, maar hij heeft het direct geweten. De mensen die zich daar verantwoordelijk voor voelde zochten 'm op en ik dacht te zien dat er een paar flinke tikken zijn uitgedeeld!
Pebbs
Vedette
Uit: Boefjesstad
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 18 juli 2002
quote:Juistem. Het was duidelijk te zien en te horen dat veel mensen zich tegen die eikel keerden. Er werd niet voor niets rot op en kom nooit meer terug en het zijn de joden die gooien gezongen. Het is zo jammer dat het hele legioen er op aangekeken wordt. Er zijn zat echte supporters bij, wat gister maar weer bleek toen er gewoon gezongen werd na die 0-2! En die debielen hier die alles over 1 kam scheren en maar vinden dat het vak opgeheven moet worden. Ga maar lekker verder slapen!1 Als je er niet bij bent geweest bemoei je er dan ook niet mee als je niet alles weet!!
F-Fan schreef:
Helaas ziet de media en helaas zelfs onze eigen mede supporters en de trainer van onze club de kans om het hele Legioen ervoor verantwoordelijk te houden!
Vak X wordt direct zwart gemaakt, het Legioen wordt zwart gemaakt. En waarvoor? Voor een hersenloze debiel?
Mensen moeten eerst eens gaan nadenken en niet gaan lopen bleren als ze niet weten waar ze over praten.
Roanrike
Vaste waarde in elftal
Uit: Spijkenisse
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 27 januari 2004
Terror W1
Nationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 15 juli 2001
quote:nee hodie had het niet tegen jou..trouwens alcazar met iriscan dat heb ik nog niet gezien hoor..maar ben er ook al tijdje niet geweest..
hodie schreef:
(...)
alcazar in puttershoek, meestal wel bekend vanwege de hardcore feest. Passysteem met irisscan. Willen ze verder gaan invoeren, beetje offtopic is het wel, maar geeft wel aan de er meer aangedaan kan worden dan nu het geval is.
kaasdrol
Vedette
Uit: Schiedam
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2001
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 24 maart 2000
Individual
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2004/2005, Runner-up Feyenoord HCE VoVo 04/05
Reg.: 7 maart 2003
Karim
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
kaasdrol
Vedette
Uit: Schiedam
Reg.: 30 juni 2001
quote:Het is al meer gezegd, een rotje is snel gegooid. Je hoeft het echt niet door te hebben als het naast je gebeurd...
Karim schreef:
De rest van het vak kan nu bewijzen dat je ze niet over een kam mag scheren. Er moeten daar een boel mensen hebben gezien wie het heeft gedaan en nog weet Feyenoord/de politie niks..... opmerkelijk.
de kale
Regelmatige invaller
Uit: spijkenisse
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 9 november 2004
wijnsteker
Ballenjongen
Reg.: 13 december 2004
Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Algemeen Feyenoord Forum » VAK X: WEG ERMEE

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "MORGEN2045 UUR FEYENOORD-VITESSEVermoedelijke opstelling Mulder De Vrij Vlaar Bahia Van Bronckhorst El Ahmadi Bruins Fer Wijnaldum Makaay en Biseswar".
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 13,4% dat Go Ahead Eagles wint van Ajax. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!